Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PC

Nádherně napsané. Myslím si, že kdyby ta skutečná, pravá láska pronikla do srdcí většiny lidí, nemohly by se dít věci, které nám všem ubližují. A nemám na mysli jen současnou situaci.

Karma R^V

2 0
možnosti
Foto

Skvělé, krásné, děkuji! R^VR^

1 0
možnosti
Foto

J44a91n 87Š12i86k

24. 10. 2020 21:33

Po takové době, zde na blogu taková krása. Děkuji paní Jarmilo a přeji stejně krásný večer

2 0
možnosti
LJ

Silné. Obdivuji llidi, kteří mají problémy a dokážou posilovat druhé.

1 0
možnosti
JH

Mně se dnes tak motá hlava, ale ještě jsem musela vstát, abych vám všem moc a moc poděkovala. V

Tak já si jdu zase lehnout ;-D;-D;-D

Přeji všem dobrou noc!!

1 0
možnosti
Foto

Paní JarmiloR^V. Dnes jsem si v klidu projela Vaše blogy zpět. Obdivuji Vaši sílu, Vaši odvahu a Vaši snahu pomáhat. Obdivuji, jak se k věcem stavíte. A k tomu krásně lidi ,směrujete a pro ten klid duše pro nás krásně fotíteR^R^. Myslím na Vás a přeji Vám zdraví a dál sílu... a za články Vám velmi pokorně a v úctě děkuji:)

6 0
možnosti
JH

V já děkuji Vám, milá Radko V

1 0
možnosti
  • Počet článků 1119
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 414x
mám ráda staré stromy, jabloně, višně, ptačí klábosení,

mám ráda květiny, čerstvé i uschlé, stolistou růži, ladoňky, třezalku, mateřídoušku, louku plnou bodláků a rdesna,

všechny čtyři období, proměny,

mám ráda les a potoky v něm...

Ale také jsem vystudovala teologii, baví mě kromě výtvarničení, fotografování a zahradničení, filosofie, psychologie, religionistika...

 

https://www.sdb.cz/podporte-nas/#financne