Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

"všednodenní realita je dar"...baže, Jarinko:-)R^

0 0
možnosti
Foto

Jsou všechny krásné. Pro mě vedou ty z první části - uvnitř. Duše obyčejně neobyčejného života.:-)R^

1 0
možnosti

Díky, Liduš, chtěla bych ještě dál do nitra i skrze fotografie a slova...

0 0
možnosti

Dokud potřebuje boty. R^

1 0
možnosti

Ano, z té fotografie to na mě křičelo.

0 0
možnosti
Foto

Líbí se mi Vaše glosované fotografie, které vonějí prostou člověčinou. Já už mám jen jednu botu, ta druhá je hrazená pojišťovnou a tvářím se, že jsem v pohodě. Ale jenom tvářím v sedle invalidního vozíku. Dobrý den přeje Ladislav Smrčka, bývalý bloger, který může jen diskutovat.

2 0
možnosti

J87a30r63a 88R16a32n24k

6. 3. 2015 10:12

K blogu uz muzu take jen R^, ale plus za mily prispevek diskutera nade mnou.V

0 0
možnosti
  • Počet článků 1119
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 414x
mám ráda staré stromy, jabloně, višně, ptačí klábosení,

mám ráda květiny, čerstvé i uschlé, stolistou růži, ladoňky, třezalku, mateřídoušku, louku plnou bodláků a rdesna,

všechny čtyři období, proměny,

mám ráda les a potoky v něm...

Ale také jsem vystudovala teologii, baví mě kromě výtvarničení, fotografování a zahradničení, filosofie, psychologie, religionistika...

 

https://www.sdb.cz/podporte-nas/#financne