Diskuse

Užij si to

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ahoj Jaruško,v neděli jsem jel na vernisáž do Nového Jimramova a v koutku duše jsem doufal,že třeba pojedeš také.Jitka CHrištofová byla super a vernisáž taky. Škoda,že ti bylo tak špatně.Snad už to bude lepší a taky si tu krásu užiješ.Cililink! Pepa.

0 0
možnosti
Foto

Moc hezké, při čtení mne napadlo ,jak málo stačí, aby byl človek spokojený. Někdy objetí milovaného člověka, nebo malinký dáreček, kytička utržená louce.......R^

2 0
možnosti

Jaru, už od Horatia platí ono "Carpe diem". A tak to má být!:-))

Tak si dny hlavně užívej PO SVÉM!

0 0
možnosti
Foto

Užij si neděli jak to jen jde. A klidně, klidně u toho dělej binec :-).R^

0 0
možnosti

Ano, Lidu, jsem za Tebe moc ráda.

0 0
možnosti
Foto

každý den se musíme znovu poskládat ze střípků zbylých z předešlého dne:-)R^

3 0
možnosti

Další pěkné básnické vyjádření - nádhera!

0 0
možnosti
Foto

:-) dobrá sonda do nedělního stavu duše :-)

0 0
možnosti

To jste vyjádřil moc pěkně - nedělní stav duše.

Děkuji a hezkou neděli!

0 0
možnosti

Někdy vám tedy říkají, že jste až moc zdravá a vás to zabolí. Chce to neslyšet, a nějakou mantrou si pomoci (u mne by to bylo: no jo, zase ten debil, u vás to bude určitě něco jemnějšího)

0 0
možnosti

Ne, nebude to nic jemného, :-) i já mám temperament a emoce!

Děkuji, rozesmála jste mě.

1 0
možnosti
  • Počet článků 1119
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 414x
mám ráda staré stromy, jabloně, višně, ptačí klábosení,

mám ráda květiny, čerstvé i uschlé, stolistou růži, ladoňky, třezalku, mateřídoušku, louku plnou bodláků a rdesna,

všechny čtyři období, proměny,

mám ráda les a potoky v něm...

Ale také jsem vystudovala teologii, baví mě kromě výtvarničení, fotografování a zahradničení, filosofie, psychologie, religionistika...

 

https://www.sdb.cz/podporte-nas/#financne