Diskuse

Na zahradě

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jarmilko, moc pěkné a přeji fajn svátky.R^;-)

0 0
možnosti
Foto

Skvělé a naprosto chápu Vaše dojmy z práce na zahradě. Ještě před pár lety, kdy jsem měla k dispozici stovky, tisíce metrů pro zahradnické vyžití a využití, jsem to brala jako nutné zlo, nikdy nekončící dřinu. A dnes, když nic z toho už k dispozici nemám, je mi po té krásné dřině smutno. Po práci, která vás odmění výsledkem, smyslem, ale taky někdy ne. Díky vyšší moci, kdy se neurodí, kdy řádí invaze cizopasníků ..... A kdo nezažil, komu se to nedostalo pod kůži, nepochopí. R^:-)

0 0
možnosti
MP

Čeština téměř čapkovská, fotky skvělé jako vždy R^

0 0
možnosti
JH

To jste mě dostal, to jste mě odhalil, prokoukl, prohlédl, skrz na skrz, na cimpr campr dalo by se říct, víte Vy, jak mám ráda pochvaly?

:-)

Díky za úsměv.

1 0
možnosti

Jaru, moc pěkně jsi tu zahradu, čím vším se může chlubit díky přírodě, a myšlenky, které to přináší, pospojovala.

Díky, a pěkné jarní svátky velikonoční!:-))

1 0
možnosti
JH

Maru, pěkně jsi to vyjádřila... spojovat-to je takové moje nastavení.

Děkuji a myslívám na Tebe.

1 0
možnosti
JH

Včera jsem si na Vás a jeden Váš příspěvek vzpomněla a říkala si, kdo jste...?

:-)

Mějte se krásně!

0 0
možnosti
MH

Díky za předvelikonoční pohlazení. A... Velikou pravdu jste vyjevila - domácí dobrůtky a s péčí duši, tělo léčí...

1 0
možnosti
JH

Někdy si říkám, že ty pravdy jsou tak jednoduché, že jim nevěříme... protože si o sobě myslíme, že jsme něco jiného, víc, homo marketus. :-)

Děkuji a přeji hodně radosti.

0 0
možnosti
  • Počet článků 1119
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 414x
mám ráda staré stromy, jabloně, višně, ptačí klábosení,

mám ráda květiny, čerstvé i uschlé, stolistou růži, ladoňky, třezalku, mateřídoušku, louku plnou bodláků a rdesna,

všechny čtyři období, proměny,

mám ráda les a potoky v něm...

Ale také jsem vystudovala teologii, baví mě kromě výtvarničení, fotografování a zahradničení, filosofie, psychologie, religionistika...

 

https://www.sdb.cz/podporte-nas/#financne