Užij si to

Je neděle ráno. Noc byla šílená, nebylo mi dobře. S dcerou, která se mi věnovala, máme v hlavě jak po výbuchu, vymeteno. Rozlámaná přemýšlím pro co dnes žít.

Protože je dobré dát životu smysl, který si musím určit každý den. Co budu dělat, čím si udělám radost, co mě baví a těší, naplňuje.

Když se plácám od ničeho k ničemu pod hrozbou toho, kdy mně bude zle, neudělám nic a je mi zle.

Ten smysl si musím dát sama a stát si za ním, nenechat se zdeptat z poznámek, že bych se měla věnovat úklidu, že po malování a tvoření, zrovna tak po pečení a vaření, které mě baví, nechávám binec, který si po sobě nikdy neuklidím... 

A když mi bylo dobře,tak jsem sklidila kritiku, že jsem až moc živá, a tudíž zase udělám nepořádek.

Už se nechci nechat zdeptat těmi lživými soudy, už jim nikdy nechci věřit, protože to mě dostalo dolů. 

Můj život je můj!

..

A tak sedím na zemi opřená o postel, protože se mi hroutí záda, a poslouchám zase další Hostinu o zdraví a nemoci.

Dcera mi přinesla dáreček k narozeninám od mé milé švagrové, s kterou se včera viděla. Z dárkové tašky vytáhne... zvoneček s nápisem 45 Užij si to.

Obvykle tyto artefakty nemusím, ale dnes jsem dojatá. Jednak protože vím, že švagrová mě má ráda, já ji také. A pro ten nápis Užij si to. Souhrou okolností o tom hovořili právě na té Hostině. Člověk, i vážně nemocný, si má všímat života, má se otevřít životu. To je důležité, radostné a hojivé.

Ožívám.

Najednou se to ve mně propojuje. To, co si přeji, podpořeno tím, co slyším a vidím - čtu. Záda se napřimují a já se nadechuji. 

Ač je venku tíživé dusno, život tu stále proudí. Jsme surfaři na neviditelných vlnách života. 

:-)

Omlouvám se, ale už musím končit s psaním blogu. Mám totiž dnes moc práce: 

- pokračovat v šití rifllové tašky pro syna

- projít si látky a krajky a knoflíky po babičce, vymyslet nějaký model tašky pro dceru a pustit se do šití

- udělat si útulno

- nedělat si nic z nezdarů

- uhájit si své teritorium

- jít ven

- další drobnosti

 

Hlavně se nebát potíží.

 

I vy se mějte moc hezky a udělejte si radost. Užijte si to!

Cililink!

Autor: Jarmila Horáková | neděle 2.7.2017 12:34 | karma článku: 20,69 | přečteno: 685x
  • Další články autora

Jarmila Horáková

jak kvete červen

15.6.2023 v 15:07 | Karma: 14,05

Jarmila Horáková

Tati, prosím, nevol Babiše

9.1.2023 v 14:28 | Karma: 17,14

Jarmila Horáková

padesátka z jiného světa

13.7.2022 v 13:50 | Karma: 14,13

Jarmila Horáková

každý den korálek

22.6.2022 v 13:17 | Karma: 14,89