Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LC

Nedovedu si představit, že bych něco podobného řekl třeba manželce, nebo synům. Hoďte politiku za hlavu a užívejte života, dokud to jde.

3 0
možnosti
JP

Z úcty k daru svobody a demokracie tlačíte na otce, naprosto nedemokraticky, aby volil dle vašeho přání? Možná vám otec v dětství ublížil, ale zneužívat to nyní jako páku v případě voleb, je mírně řečeno dětinské.

4 0
možnosti
PN

Svobodu a demokracii jsme ztráceli? Nebo se to děje až teď? S Vaším otcem je mi to líto. Ale na druhou stranu, když ta podoba...jakou zahraniční školu Vám zaplatil? Už máte pilotní průkaz na nějaké to éro? Myslím, že ani dům od něj není k zahození. Je mi samozřejmě líto, že možná trpíte nějakou nemocí. Léčila jste se v ústavu, nebo jste si odpočinula někde u moře s pěkným chlapem? Taky jste otce oslovila na veřejnosti tak jak mladý Babiš, obvinila ho z něčeho, co nespáchal?

Doufám, že nic z toho pravda není. Tak kde je ta podoba?

3 0
možnosti
Foto

:-/ Blogová agitka typu přesvědč dědka/přesvědč bábu, halená do srdceryvného hávu:-(

5 0
možnosti
NP

paní Jarmilo, odpuštění je osvobozující a všechno zlé je k něčemu dobré i když tomu hned nerozumíme. Čas vše ukáže VR^

3 0
možnosti
ZK

Svojí rodinu jsem nikdy neopustil, přesto moje potomstvo dnes + - padesátileté by si nikdy nedovolilo na mě, nebo mojí ženu zatlačit ve stylu "přemluv bábu, přemluv dědka". Možná Vám to nedojde, ale říká se tomu drzost.

12 0
možnosti
JH

jÁ JSEM Na tátu neútočila, jednala jsem s ním slušně

0 3
možnosti
Foto

Překvapila jste mě, paní Jarmilo, Myslila jsem, že jste moudřejší. Víte, jak si kdo ustele, tak si lehne. Vztahy v rodině si utváří každý sám. A soudit vztahy v cizí rodině bych si nikdy nedovolila. Víte, o tom jen to, co Vám o nich sdělí novináři vesměs ti špatná a zlomyslní. Váš otec má pravdu, že se nenechá Vámi manipulovat.. R^

8 2
možnosti
ZD

Rozumná úvaha i zakončení.

2 0
možnosti
MR

Zase je tu druha strana volby Babise na hrad. Kdyz budeme predpokladat, ze Babis neumre a soucasne nezacne opet zazracne stoupat zivotni uroven. Tak je za necele tri roky Babis velice pravdepodobne premier. Takze jeho zvoleni Prezidentem by v tomto kontextu byla dost vyhra. Protoze jako premier by nase zivoty ovlivnoval mnohem vic.

0 0
možnosti
JL

Za pujcene penize pane Rakous!!

0 0
možnosti
LP

Ani jsem neplánoval jít k volám, ale když vidím tyhle výzvy, tak tam možná i zajdu a na just to hodím Babišovi. Nechte laskavě na každém, koho bude volit. Máme už cca 30 let demokracii.;-)

3 0
možnosti
JM

J19a64n 42M90a58r80e24k

9. 1. 2023 16:21

Ano, máte tam 30 let demokracii, ale také pitomce, kteří volí 'na just'

4 0
možnosti
ZZ

Před 50 lety vám Babiš nemohl zkazit dětství.

To mu bylo teprve 19 let !

;-D

5 0
možnosti
  • Počet článků 1119
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 414x
mám ráda staré stromy, jabloně, višně, ptačí klábosení,

mám ráda květiny, čerstvé i uschlé, stolistou růži, ladoňky, třezalku, mateřídoušku, louku plnou bodláků a rdesna,

všechny čtyři období, proměny,

mám ráda les a potoky v něm...

Ale také jsem vystudovala teologii, baví mě kromě výtvarničení, fotografování a zahradničení, filosofie, psychologie, religionistika...

 

https://www.sdb.cz/podporte-nas/#financne