Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Všechno nejlepší, hlavně hodně zdravíV

2 0
možnosti
Foto

Zdravím a přeji vše nejlepší! Kolik času mě stálo pochopení reakcí příbuzných na moje otevřené chování vůči nim s přáním, že se budou ke mě chovat také tak. A budeme fajn společenství. Celá léta byl ve mě němý výkřik : "Proč?" Když konečně jsem pochopil, že jediná odpověď je prostě "Proto! ", oni z mého nejužšího životního okolí dopadli a byl klid. Ale musel jsem tím projít.

1 0
možnosti

Děkuji Vám za pochopení.

Člověk si to nerad přiznává...

0 0
možnosti

I67v96a92n14a 38L98a10n79c53e

13. 7. 2022 18:12

Gratuluji k narozeninám,! máte pravdu: Prach jsi a v prach se obrátíš a žádný titul ani nemovitost na tom nic nezmění.

1 0
možnosti

Paní Ivano, děkuji.

Ráda Vás čtu.

0 0
možnosti

Padesátka je hezká, užijte si ji ve zdraví.:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 1119
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 414x
mám ráda staré stromy, jabloně, višně, ptačí klábosení,

mám ráda květiny, čerstvé i uschlé, stolistou růži, ladoňky, třezalku, mateřídoušku, louku plnou bodláků a rdesna,

všechny čtyři období, proměny,

mám ráda les a potoky v něm...

Ale také jsem vystudovala teologii, baví mě kromě výtvarničení, fotografování a zahradničení, filosofie, psychologie, religionistika...

 

https://www.sdb.cz/podporte-nas/#financne