Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IB

Psáno od srdíčkaV, ve kterém máte babičku uchování již navždy.

0 0
možnosti
Foto

je to pěkné, ale s tím nebem si toho lidi moc navymýšleli. Pokud to někoho zajímá, ať si prosím udělá trochu času a podívá se do Bible a pak srovná s tím, čemu vlastně uvěřil. Podle Bible v nebi těch lidí nebude moc, spíše menšina, nějak to souvisí s těmi Velikonocemi,

0 0
možnosti
PS

P31e40t84r 86S45k39á18c74e54l

25. 4. 2022 22:13

Pěkné rozloučení, pozdravy. Též přeji pěkné zážitky při cestě do jiných dimenzí. Účinnou pomoc jí způsobí upřímná vzpomínka a modlitba.

1 0
možnosti
DS

Jarinko, nádherná slovaV. Babičce šťastnou cestu do nebe a příjemné chvíle s těmi blízkými, kteří jí na cestě tam předešli. Tobě jen to krásné, protože dokud si budeš uchovávat vzpomínky, bude babička s vámi všemiV

2 0
možnosti
ES

VKaždému setře slzu z tváře. Krásné. VR^VR^

4 0
možnosti
JZ

Zasloužená karma. :-)R^ A babičce do nebe přeji vše krásné.

1 0
možnosti
  • Počet článků 1119
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 414x
mám ráda staré stromy, jabloně, višně, ptačí klábosení,

mám ráda květiny, čerstvé i uschlé, stolistou růži, ladoňky, třezalku, mateřídoušku, louku plnou bodláků a rdesna,

všechny čtyři období, proměny,

mám ráda les a potoky v něm...

Ale také jsem vystudovala teologii, baví mě kromě výtvarničení, fotografování a zahradničení, filosofie, psychologie, religionistika...

 

https://www.sdb.cz/podporte-nas/#financne