Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DS

Až teď jsem, Jarinko, objevila a objímám tě za tvou sílu! A pořád nepřestávám doufat v setkání :-)

0 0
možnosti
Foto

VVV Díky!

"proto beru očkování nejenom jako menší zlo, ale také jako výraz pokory a vděčnosti vůči mým blízkým i vůči zdravotníkům, kteří mi pomohli. A prosím mé kamarádky, aby se také nechaly naočkovat a neměly z toho strach.

Nerada bych o vás, holky, přišla..."

1 0
možnosti
JT

Dávám R^ protože je to milý článek od srdce. Ikdyž jsme názorově třeba na té druhé straně, tak rozumové argumenty kopou příkopy mezi námi, srdce spojuje. Za článek díky a nebojte, třeba kamarádky jsou požehnány i jako neočkované;-)

4 0
možnosti
Foto

Nevím, spíš to vypadá, že rozumové argumenty příkopy zasypávají, kdežto zjitřené emoce a iracionální postoje je opět kopou.

1 0
možnosti
VB

Já si počkám, zda Mezinárodní trestní soud v Haagu přezkoumá nezávisle bezpečnost covid - vakcín, obrátili se na něj odborníci z mnoha zemí s podezřením, resp. i důkazy, že vakcíny mají příliš mnoho obětí.

0 1
možnosti
JV

Přeji Vám už jen sluncem prozářené dny. ☼

8 0
možnosti
  • Počet článků 1119
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 414x
mám ráda staré stromy, jabloně, višně, ptačí klábosení,

mám ráda květiny, čerstvé i uschlé, stolistou růži, ladoňky, třezalku, mateřídoušku, louku plnou bodláků a rdesna,

všechny čtyři období, proměny,

mám ráda les a potoky v něm...

Ale také jsem vystudovala teologii, baví mě kromě výtvarničení, fotografování a zahradničení, filosofie, psychologie, religionistika...

 

https://www.sdb.cz/podporte-nas/#financne