Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ano, modleme se za korektní jednání a aby se mladému provinilci dostalo řádného soudu !

1 1
možnosti
JK

Taky se těším, až takové kolaboranty jako ty budeme soudit. A bude to brzo.

2 2
možnosti
JK

Totalitním režimům se musí aktivně bránit, jakoukoliv pasivitu si vůdci vykládají jako slabost a slabé oni bez milosti likvidují.

Jen díky aktivním lidem v zahraničí a zejména doma můžeme dnes u nás žít v demokracii. Přeji to samé i lidem v Bělorusku.

Aktivitou je i tento článek a já vám za něj děkuji.

3 2
možnosti
ZZ

Fakt víte jakým způsobem byla předána moc v r. 1989 ?

8-o8-o8-o

1 0
možnosti
JK

Pěkně napsáno. Souhlasím.R^

2 1
možnosti
Foto

Mi ho líto není. Je to zlý člověk plný nenávisti který za cizí peníze ,možná i za naše štve jednu skupinu lidí proti druhé. To může mít hodně špatné důsledky. Líto je mi milionů našich lidí kteří se dostali do pasti exekutorů a nemůžou se dostat ven. Těm by bylo potřeba pomoct a o ty ba jsme se měli starat.

3 3
možnosti
JK

Jste chudá existence, ani to člověčenství ve vás není. Prachy jsou pro vás víc jak lidství.

3 3
možnosti
AN

Přeji Ramanovi spravedlivý proces.

3 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
3 1
možnosti
Foto

J87o39s52e62f 95B90á25r63t24a

31. 5. 2021 22:00

Problém je v tom, že k tomu jeho životopisu se nikdo moc nevyjadřuje a co jsem četl, není to moc hezké čtení. Bohužel relevantní zdroj nemám. Ale, když chci bojovat za něčí svobodu, měl bych být také dostatečně informován. Dost věcí ještě vyplave a bojím se, že jeho kvality to dost zpochybní. Velmi výživná diskuze byla nedávno na Novinkách, když za něj orodovali jeho rodiče. Investigativní novináři mají obvykle informací plno, tady však mlčí.

8 0
možnosti
JH

PODÍVÁM se po dalších informacích, ale stejně to neomlouvá Lukašenkův režim, díky za inspiraci.

2 2
možnosti
Foto

:-) Hlásím se k Vašim hodnotám. VR^

3 1
možnosti
HH

Jenže chlapec má také škraloupy. A dost vážné.

7 2
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
4 4
možnosti
  • Počet článků 1119
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 414x
mám ráda staré stromy, jabloně, višně, ptačí klábosení,

mám ráda květiny, čerstvé i uschlé, stolistou růži, ladoňky, třezalku, mateřídoušku, louku plnou bodláků a rdesna,

všechny čtyři období, proměny,

mám ráda les a potoky v něm...

Ale také jsem vystudovala teologii, baví mě kromě výtvarničení, fotografování a zahradničení, filosofie, psychologie, religionistika...

 

https://www.sdb.cz/podporte-nas/#financne