Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VM

To přikázání je, doslova přeloženo z hebrejštiny, "Nezavraždíš". Tedy nezabiješ nevinného. Nezakazuje se bránit i za cenu krveprolití.

0 0
možnosti
JH

Lidstvo snad vyspívá, dospívá...

0 0
možnosti
PB

P57e60t35r 33B50u68r73i59a85n

29. 5. 2021 13:35

Arabská menšina v Izraeli nemá na rozdíl od Židů brannou povinnost, stále častěji však izraelští Arabové nastupují dobrovolnou civilní službu. Civilní služba poskytuje všechny výhody, které má voják izraelské armády. A platí to stejně pro Židy jako pro Araby. Znamená to měsíční plat 800 šekelů, cestování zdarma po celém Izraeli, jednorázový příspěvek po ukončení služby a jeden rok studia na vysoké škole zdarma.

-----

A vy jste to popsala jako že jsou kráceni na svých právech, když nemusí jít povinně na vojnu. To je stejné fo pa, jako když komunisté a nacisté zřídili pracovní povinnost a nazvali to, že "lidem zajistili práci".

Za oběti války je zodpovědný ten, který ji rozpoutal. V tomto případě Hamás.

U lidí nemající rádi Izrael se vyvinul takový podrazácký komunikační systém. O útocích Arabů na Izraelce mluví jako o citlivé otázce a složitých vztazích a o odvetě Izraelců, nebo jiné obraně, jako o zabíjení civilistů. Šmejdovství z takového komunikační stoky potom stříká na metry daleko.

4 0
možnosti
JH

to jste mě špatně pochopil! S těmi tzv. právy a tzv. povinnostmi je to komplikovanější... Nepsala jsem ten článek z pohledu politologického, ale z pohledu Bible a filosofického.

0 0
možnosti
Foto

Myslím, že je to tam, daleko složitější... :-/Rv

1 0
možnosti
Foto

Ženská vysláním dvacet tisic raket na Izrael to vám připadá málo to by měly objímat ty Palestince nebo co.Když tak jsi sežente alespon podklady a nepište tady takové kraviny.

4 0
možnosti
Foto

Autorka napsala proarabský blog a vy na něj proizraelsky reagujete. Pravda bude někde mezi.

1 6
možnosti
MK

Stačilo napsat, nemám ráda židy.

7 1
možnosti
JH

Z čeho tak usuzujete? Naučte se číst!

0 0
možnosti
JK

Hm, nikdy jste v Izraeli nebyla, ale jak to tam vypadá, víte víc, než ti, co tam byli ? 8-o Nemůžete věřit všemu, co se v médiích píše. Např. v izraelské armádě slouží několik set arabů. Jediný rozdíl je v tom, že to nemají jako povinnost, na rozdíl od Židů.

7 0
možnosti
JH
LF

L24u47k64a77s 64F35i28k69r

28. 5. 2021 23:46

Ve Starem Zakonu je psano jasne - Oko za oko a zub za zub. Jinak utocnik (Hammas) musi dostat takovou lekci, aby si utok priste dobre rozmyslel. Na takove Nemecko to v 2.sv.valce fungovalo.

8 0
možnosti
Foto

Tak jsem se mrknul na tu brněnskou diplomku, z které citujete. Také z té diplomky jste čerpala ta "fakta", která jsou zdejšími diskutujícími kritizovaná (to o té půdě nebo o té vojenské službě, atd.).

Ta diplomka je prostě špatně. Je to neuvěřitelné, ale je to tak.

8 0
možnosti
JH

Pane Nichtburgere, jestli jsem se Vás osobně dotkla, tak se Vám omlouvám. Z mého úhlu pohledu jsem napsala mírumilovný článek, ale zdejší borci tomu samozřejmě rozumí víc.

Je to tvrzení proti tvrzení. Mě ale zajímá, jestli jsem dobře pochopila M. Bubera. Na toho však nikdo nereagoval..

0 0
možnosti
JL

Všimla si paní, že Izraelská armáda používá obranný antiraketový systém, který zlikviduje 90% raket? Tak si spočítejte, kolik mrtvých by bylo židů. Hamás prý vypálil asi 4500 raket - to je válka a ve válce se zabíjejí, tak to prostě je. chápu obě strany, z duchovního hlediska by se měli smířit, ale muslimové se nebudou s nikým smiřovat, mají to v koráně, že jsou nejlepší. člověk je teritoriální nebezpečný hominid, bojovný opičák, pořád bude zabíjet. :-/

10 0
možnosti
Foto

:-)V Vy píšete, že jste na cestě...někde dole to velmi plaše sdělujete. Pokorně... Buďte ujištěna, že jste poutníkem, který ji jde s otevřenýma očima a s jedinou prazákladní podstatou jako stavebním kamenem. Podstatou, která když o ní poutníkovi jde, tak je to skutečně sakra dobře poznat. Jenže tuto cestu není schopný jít hned tak někdo. Nezpovídejte se. Nechte ty moudré muže být. Vyhrála jste tu dávno. Mám Vás ráda.R^

3 1
možnosti
Foto

Martin Komárek..stačí napsat...jsem Martin Komárek. A víc ode mne nečekejte. Na Vás se tu v prostoru paní, které si nesmírně vážím...reálie života atd atd...na Vas se já touto ženou zkrocena učím komusi tupému něco horšího než že je jednoduchý nenapsat. Poděkujte té paní, protože jinak bych se jako správný Izraelec. Vaší jednoduchou optikou...ve stylu braň se jakkoliv - obzvlášť s Vami nemazala.:-)

3 1
možnosti
  • Počet článků 1119
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 414x
mám ráda staré stromy, jabloně, višně, ptačí klábosení,

mám ráda květiny, čerstvé i uschlé, stolistou růži, ladoňky, třezalku, mateřídoušku, louku plnou bodláků a rdesna,

všechny čtyři období, proměny,

mám ráda les a potoky v něm...

Ale také jsem vystudovala teologii, baví mě kromě výtvarničení, fotografování a zahradničení, filosofie, psychologie, religionistika...

 

https://www.sdb.cz/podporte-nas/#financne