Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Hlásím se k vašdmu pohanskému kultu. Kolik je členský příspěvek? Kde se budou odehrávat "pohanské" rituály? Kolik pohanských kněžek pod 40 let připadá na jednoho pohanského člena?

1 0
možnosti
JH

Jste vtipálek...

Mně bude padesát!

Členský příspěvek: přispějte raději na misie saleziánů v Bulharsku!!!

p.s. kolik si zaplatíte kněžek, tolik jich bude, ale já su k nezaplacení!

V

0 0
možnosti
Foto

PS: Ten rozhovor jsem si ještě nepustil. Zaujal mě text:-)

1 0
možnosti
JL

Tak dík, vydržel jsem asi 10 minut. To, co někomu může připadat unikátní - ty řeči o menstruaci a ženských záležitostech je takový ezoterický trend, který tu bude aspoň 10-20 let, tudíž v Americe, odkud vše přichází, to bude tak 40 let.

0 0
možnosti
JH

Menses a ezoterický trend, Jirko?

Hrozně jsem se styděla a bolelo to...

0 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
1 0
možnosti
OJ

Intimita žen je tabuizovaná? Prosím vás. Koukám že se každý dneska cítí nějak tabuizovaný, nebo diskriminovaný, pokud se jím všichni neustále nezabývají.

Možná je ženské intimitě, stejně jako jakékoli jiné intimitě, prostě dopřán její intimní prostor.

2 0
možnosti
  • Počet článků 1119
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 414x
mám ráda staré stromy, jabloně, višně, ptačí klábosení,

mám ráda květiny, čerstvé i uschlé, stolistou růži, ladoňky, třezalku, mateřídoušku, louku plnou bodláků a rdesna,

všechny čtyři období, proměny,

mám ráda les a potoky v něm...

Ale také jsem vystudovala teologii, baví mě kromě výtvarničení, fotografování a zahradničení, filosofie, psychologie, religionistika...

 

https://www.sdb.cz/podporte-nas/#financne