Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Úžasné, Jaru!

Do nového roku 2021 vykroč tou správnou nohou. Ať už je vše jen o.k. - hlavně zdraví.

A přeji i štěstí, a spokojenost!

1 0
možnosti
Foto

Moc krásné, jako vždy u Vás...

V Zjevení svatého Jana je Maria zobrazena jako Žena sluncem oděná. Nebe a nebeská tělesa nemají vládu nad ní, ona je královnou nebes...

Taky se mi líbí slova papeže Františka, že ženy jsou díky mateřství mnohem blíže životu, proto také mohou mnohem více pomoct k proměně světa k lepšímu

1 0
možnosti

P59e51t97r 40S22k47á11c95e25l

29. 12. 2020 22:46

Mou pevností je milující žena.

Tak tohle se mi líbí. Ale - na YT že je spousta doporučení, máte pravdu. Ale když oddělíte zrno od plev, zjistíte, že je možné nalézt správnou cestu např. zde:...https://www.bruno-groening.org/cs

1 0
možnosti
  • Počet článků 1119
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 414x
mám ráda staré stromy, jabloně, višně, ptačí klábosení,

mám ráda květiny, čerstvé i uschlé, stolistou růži, ladoňky, třezalku, mateřídoušku, louku plnou bodláků a rdesna,

všechny čtyři období, proměny,

mám ráda les a potoky v něm...

Ale také jsem vystudovala teologii, baví mě kromě výtvarničení, fotografování a zahradničení, filosofie, psychologie, religionistika...

 

https://www.sdb.cz/podporte-nas/#financne