Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JL

Moc pěkné, dojemné. Na téma celistvost mi naskakuje C.G.Jung, ten o celistvosti hodně psal a přemýšlel. Mandala - symbol. Jin+jang. Monáda.

0 0
možnosti
JM

J92a23n 47M17a73r86e88k

10. 11. 2020 15:42

Moc hezké fotky. V perexu se zminujete o L. Heryánovi. Je to ten pan Heryán, který byl dlouhá léta farářem v Radotíně a jeho manželka klavírní virtuozka paní Máchová? Chodíval jsem na jejíkoncerty blahé paměti. Honza

0 0
možnosti
JH

BOHUŽEL,ale bylo by to krásné :-)

Ladislav Heryán je katolický duchovní, biblista, pastor undergrandu.

Lze si ho poslechnout na yt. Osobně ho ale neznám.V

0 0
možnosti
Foto

VVVJá děkuju i za tebe,Jarmilo.

0 0
možnosti
  • Počet článků 1119
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 414x
mám ráda staré stromy, jabloně, višně, ptačí klábosení,

mám ráda květiny, čerstvé i uschlé, stolistou růži, ladoňky, třezalku, mateřídoušku, louku plnou bodláků a rdesna,

všechny čtyři období, proměny,

mám ráda les a potoky v něm...

Ale také jsem vystudovala teologii, baví mě kromě výtvarničení, fotografování a zahradničení, filosofie, psychologie, religionistika...

 

https://www.sdb.cz/podporte-nas/#financne