Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

byl úspěšný a srdce mu zůstalo na správném místě. Omlouvám se, nějak jsem udělala klik navíc. R^V

0 1
možnosti
Foto

Držím palce, aby ten jeho krok do života

1 0
možnosti
JH

Vám všem děkuji za milá a laskavá slova a emotikony :-)

2 0
možnosti
LI

Ať vykročí pravou nohou -:)R^

3 0
možnosti
Foto

to je taková radost Vás číst:)VR^ Pro mne jste právě Vy na cenu redakce. Na hlavní blogerskou cenu... za odvahu a za Váš příběh, kdy, ač jste vždycky byla taková, opravdu zúročujete ten moment, kdy se zdraví zlomí a my máme možnost věci přehodnotit a vidět to podstatné. Jste živoucím úkazem toho základního, co tu valná většina z nás postrádá a hlavně dost nevidí. Mě - dost často nevyjímaje..:-).

5 0
možnosti
VT

Hezky jste to napsala,důlezité je,ze jste vychovala slusného chlapa.Jiste je vzdelání důlezité,ale je to jen jedna velicina.Tak doufám,ze se mu v práci darilo!

4 0
možnosti
Foto

Díky, paní Jarmilo....R^V Vraťme se ke kořenům, které jsou v nás... Hodně štěstí Vám přeji.

6 0
možnosti
  • Počet článků 1119
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 414x
mám ráda staré stromy, jabloně, višně, ptačí klábosení,

mám ráda květiny, čerstvé i uschlé, stolistou růži, ladoňky, třezalku, mateřídoušku, louku plnou bodláků a rdesna,

všechny čtyři období, proměny,

mám ráda les a potoky v něm...

Ale také jsem vystudovala teologii, baví mě kromě výtvarničení, fotografování a zahradničení, filosofie, psychologie, religionistika...

 

https://www.sdb.cz/podporte-nas/#financne