Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

I17v38a 68M19a38r61k27o72v70á

15. 8. 2020 10:32

Krásné fotkyR^ Občas hraju podobnou hru - na hudbu. Když vidím krajinu, detail, lidi, cokoli, občas přemýšlím, jaká to je hudba. Ne jaká muzika by se k tomu obrázku hodila, ale jaká hudba to JE. Je to snaha marná, ale dobrodružná;-D. Děkuju za Vaše blogy od srdce.

2 0
možnosti
Foto

Ten foťák si pořiďte, Jarmilko. I Vaše vizuální pocity obohacují - Vás, i nás, Vaše čtenáře.. Díky za krásná slova. R^

1 0
možnosti
Foto

Píšeš, jako když maluješ. Je to krása.

1 0
možnosti
Foto

Krásný ženský fotky!! Fakt! :-)

1 0
možnosti

Krása, Jaru, jako bys to vyfotilaV

2 0
možnosti
  • Počet článků 1119
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 414x
mám ráda staré stromy, jabloně, višně, ptačí klábosení,

mám ráda květiny, čerstvé i uschlé, stolistou růži, ladoňky, třezalku, mateřídoušku, louku plnou bodláků a rdesna,

všechny čtyři období, proměny,

mám ráda les a potoky v něm...

Ale také jsem vystudovala teologii, baví mě kromě výtvarničení, fotografování a zahradničení, filosofie, psychologie, religionistika...

 

https://www.sdb.cz/podporte-nas/#financne