Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ano, odpuštění také shledávám často těžší než sebe více "heorické" činy. Já jsem se doposud zmohla jen na vymazání těch, kdož se na mně nějak provnili, ze života. Ale to se týká (bývalých) přátel. U rodiny to moc nejde. Hodně mi v životě pomáhá vědomí, že většina z nás činí jen to, co za daných okolností můžeme a na co nám stačí naše fyzické a mentálí schopnosti.

1 0
možnosti

Odpuštění je jedinou cestou k vnitřnímu osvobození. Odpuštění neznamená, že křivdu schvalujeme, ale že se s ní vyrovnáme, což nám následně přinese ulehčení. V opačném případě nám nezbývá než se soužit do konce svého života nad něčím, co už nemáme v moci.

1 0
možnosti

J96i19ř76í 60F78o35g46e93l

9. 8. 2020 11:23

Odpustit se dá všechno, zapomenout nic.

3 0
možnosti
Foto

Jsou věci, které se neodpouští. Pokud se odpustí, pak bez jakéhokoliv dalšího nároku. Tím se ale nevylučuje možnost charity, která nám přinese nějaký duševní užitek.

0 0
možnosti
Foto

Nevím, jak bych to prožívala já. Měla jsem velmi hodného tatínka, stále na něj s láskou vzpomínám. "Zažírá se křivda v duši jako rez... (Úryvek z jedné básně - nemohu si vzpomenout z které). Hezkou neděli Vám přeji. V:-)

1 0
možnosti

R^

Chápu Vaši bolest. Chápu vašeho otce. Přesto to byl tvrdý zásah do dětské duše. Ztratila jste otce, svého rodného otce. Ale tím jste ztratila i nebeského Otce. Nebo Matku. Obojí je pravda. Těžko se obrací erupce nenávisti v lásku. Ale jiná cesta není! Bůh je láska, píše evangelista Jan. Ale proměnit šok nenávisti v lásku je těžké, i když nezbytné. Pokud se Vám to podařilo, gratuluji k vítězství!

:-)

1 0
možnosti

Nejsem tak vstřícná...ale je fajn, že vy to umíte

2 0
možnosti
  • Počet článků 1119
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 414x
mám ráda staré stromy, jabloně, višně, ptačí klábosení,

mám ráda květiny, čerstvé i uschlé, stolistou růži, ladoňky, třezalku, mateřídoušku, louku plnou bodláků a rdesna,

všechny čtyři období, proměny,

mám ráda les a potoky v něm...

Ale také jsem vystudovala teologii, baví mě kromě výtvarničení, fotografování a zahradničení, filosofie, psychologie, religionistika...

 

https://www.sdb.cz/podporte-nas/#financne