Diskuse

Život má děj

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jaru, působíš vznešeně a krásně, ať máš vlasy dlouhé anebo neposedně krátké. Je nádherné, jak si užíváš každé chviličky, každého záchvěvu a jak to přenádherně dokážeš předložit nám rozlítaným. 'Děkuji za každé tvé slovo V

1 0
možnosti
Foto

J56a88n38a 38M79a63j40o30v32á

20. 7. 2020 18:15

Milá, pamatuji si to, ty zježené vlásky v jizvě na hlavě mojí maminky. (bylo jí tenkrát málo let. I mně bylo málo...). Jak šel čas, vlásky se umoudřily, jizva zkrotla a zjemněla ... a bylo po punku.

Užívej si každého dne. Své kávy s mlékem a medem...každého pohledu, každé barvy, každé vůně...V

1 0
možnosti
Foto

Jste pro mě jedna z nejlepších tady na blogu

5 0
možnosti

Jaru, ty to umíš napsat tak lidsky mile. Ty vlasy budou zajímavé, punk na straně hlavy...to hned tak někdo nemá. A nakonec...je to fuk, že?

Hlavně...že je život krásný! Drž se!

2 0
možnosti

V Maruško Šípková, děkuji.

1 0
možnosti
  • Počet článků 1119
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 414x
mám ráda staré stromy, jabloně, višně, ptačí klábosení,

mám ráda květiny, čerstvé i uschlé, stolistou růži, ladoňky, třezalku, mateřídoušku, louku plnou bodláků a rdesna,

všechny čtyři období, proměny,

mám ráda les a potoky v něm...

Ale také jsem vystudovala teologii, baví mě kromě výtvarničení, fotografování a zahradničení, filosofie, psychologie, religionistika...

 

https://www.sdb.cz/podporte-nas/#financne