Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jaru, to je nádhera! A neklamný signál, že dozrály hrušky. Ty babočky na spadlé pod stromem, lítají sosat:-))

I Tobě krásný nástup podzimu!:-)

1 0
možnosti
JH

Maru, u nás blumy, ale to je jedno, hlavně že jim chutná!

V

1 0
možnosti
PK

Pěkné, teď, ale přijde zima a v sobotu a neděli chystáme stavění sněhuláka.;-D;-D

0 0
možnosti
JH

Můžete postavit sněhuláka s motýlkem :-)

V

0 0
možnosti
DK

To jste měla štěstí...já za letošní rok viděla 3 motýly...opravdu jen tři a vzpomínala, jak dříve hučela hmyzem celá louka...

0 0
možnosti
JH
Foto

R^Ty se umíš krásně dívat.V

2 0
možnosti
  • Počet článků 1119
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 414x
mám ráda staré stromy, jabloně, višně, ptačí klábosení,

mám ráda květiny, čerstvé i uschlé, stolistou růži, ladoňky, třezalku, mateřídoušku, louku plnou bodláků a rdesna,

všechny čtyři období, proměny,

mám ráda les a potoky v něm...

Ale také jsem vystudovala teologii, baví mě kromě výtvarničení, fotografování a zahradničení, filosofie, psychologie, religionistika...

 

https://www.sdb.cz/podporte-nas/#financne