Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Opět zajímavá podívaná.....

Člověče zastav se a vnímej....krásy je kolem dokola dost.

Vždycky se ráda kouknu...jsi neopakovatelná

Děkuju Jarmilo V

0 0
možnosti
Foto

Dokážete vytěžit z minima maximum. R^

Vás by měla zaměstnat nějaká důlní společnost :-)

0 0
možnosti
JH

:-)

Doufám, že to je kompliment :-)

Mějte se hezky.

0 0
možnosti
Foto

Jarmilo, to je zachyceno přesně. Kde nic, tu nic, ale když se člověk zastaví a začne vnímat všemi smysly, je tomu jinak. I to šedivo nám voní, i suché větve mohou mít své linie, neopakující se detaily. Klid v duši. Děkuji R^:-)

1 0
možnosti
JH

Děkuji, že jste se vnořila do fotografií, těší mě Vaše pochopení.

0 0
možnosti
IM

Zemitost, poezie, řád... V záplavě všeho ostatního oáza a pohlazení... DíkyR^V

0 0
možnosti
JH

Děkuji, je to náš přirozený svět.

0 0
možnosti
Foto

I21v30a34n 28M51a22r49e66k

8. 2. 2018 21:31

Hezké fotečky a karma, ale. . . . . . . už aby jsme fotili blatouchy ,petrklíče,pampelišky, plícníky, krokusy,podběl, fialky atd. atd. R^ V

1 0
možnosti
JH

Nebojte, dočkáme se... To těšení se je také fajn.

0 0
možnosti
  • Počet článků 1119
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 414x
mám ráda staré stromy, jabloně, višně, ptačí klábosení,

mám ráda květiny, čerstvé i uschlé, stolistou růži, ladoňky, třezalku, mateřídoušku, louku plnou bodláků a rdesna,

všechny čtyři období, proměny,

mám ráda les a potoky v něm...

Ale také jsem vystudovala teologii, baví mě kromě výtvarničení, fotografování a zahradničení, filosofie, psychologie, religionistika...

 

https://www.sdb.cz/podporte-nas/#financne