Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jaru, opravdu úžasné zachycení podzimu. I když přiznám, že to "odcházení" zeleně těžko nesu...každý rok. Miluji jaro. Chápu ho jako probouzející se život.

Díky, a měj se moc hezky!:-)

1 0
možnosti
JH

Maru, bez podzimu by nebylo jaro. Třeba je podzim prolog k jaru. Neboj, uteče to jako voda. Pa!

1 0
možnosti
Foto

Líbí se mi, jak dokážeš vidět krásuV.

2 0
možnosti
JH

Dobře je, že ty ji u mě vidíš taky! Hezké dny... a už se těším... :-)

0 0
možnosti
Foto

Jarmilo, krásné...opět se projevila Tvoje poetická duše....

A fotky jsou naprosto skvělé.

Miluju podzim, takže je to jasné.VR^R^R^

Děkuju z celého srdce

1 0
možnosti
JH

Děkuji, Ilsi, za vroucí slova. Přeji pěkné, sněžně něžné podzimní dny.

0 0
možnosti
Foto

dobrý, prolítl jsem si některé Vaše starší blogy - třeba Májové pobožnosti mě zaujalyR^

0 0
možnosti
JH

Aha... některé mé starší blogy jsou hodně nezralé... to už tak je... tak jste mě překvapil a děkuji za zájem.

0 0
možnosti
  • Počet článků 1119
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 414x
mám ráda staré stromy, jabloně, višně, ptačí klábosení,

mám ráda květiny, čerstvé i uschlé, stolistou růži, ladoňky, třezalku, mateřídoušku, louku plnou bodláků a rdesna,

všechny čtyři období, proměny,

mám ráda les a potoky v něm...

Ale také jsem vystudovala teologii, baví mě kromě výtvarničení, fotografování a zahradničení, filosofie, psychologie, religionistika...

 

https://www.sdb.cz/podporte-nas/#financne