Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jo, jo, jo!:-)) Jaru, to je po pauze nádhera!

Moc se ti to povedlo - krásná skladba fotek.

A chci věřit, že se ti i tak daří, jak hezký je ten blog!:-)

1 0
možnosti

Maru, já měla a mám něco jako tvůrčí krizi, prostě mám o sobě, o fotkách velké pochyby. Tak su ráda, že to dopadlo dobře. Pro mě překvapivě. Díky za radost!

0 0
možnosti
Foto

hezký...jen jestli to neni říjnový fotoblog:-)

0 0
možnosti

No, je, ale podlehla jsem tomu padání listů...

Listopad je nadčasový.

Tak jsem se do toho vložila, že jsem zapomněla, že ještě nenastal.

0 0
možnosti
Foto

R^Pomalé odcházení sluníčka a tepla, když už zůstává jen v lesku kapiček vody a ve všech těch úžasně barevných listech. Konec babího léta:-).

0 0
možnosti

Díky tvým slovům mě napadlo, že slunce dokonce zůstává i v krystalcích sněhu... pa, Lidu...

0 0
možnosti

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS