Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VJ

Shnilá vodo,

shnilá vodo v pařezu!

Odejmi mi bradavici, než ti nařežu.

(Tom Sawyer)

Karma!

0 0
možnosti
JH

Asi tak nějak :-). Díky.

0 0
možnosti
Foto

Opravdu povedené. Obzvlášť pátá shora, je taková tajemně rozkouskovaná R^

0 0
možnosti
JH

Pátá shora? Matematika nezapřete. :-)

Takže se teď podívám, která že to je. Do pěti napočítat zvládnu.

Vám velký dík.

0 0
možnosti
VV

Mezi Starou a Novou skelnou hutí. Kousek od Svate Kateriny? Vypada to tam hezky, asi si tam udelam vylet.

0 0
možnosti
JH

Nene. Ale třeba i tam. Toto je u Herálce u Žďáru n/S. Pěkný výlet.

0 0
možnosti
IM

I36v53a 12M64a91r86k28o51v37á

4. 10. 2017 17:09

Krásné podzimní světlo ve stromech i ve vodě. Krásné zastavení. Díky.R^:-)

0 0
možnosti
JH

Stavte se kdykoli. Také děkuji.

0 0
možnosti

Jóva, Jaru, to je opravdu krásný lesovatý LES!:-)))

Už jsi mi chyběla!

Měj se fajn!:-))

0 0
možnosti
JH

Ano, potok potokovatej...les lesovatej - to je, Maru, krásné zvolání. Raduj se co nejvíc. Díky.

1 0
možnosti
Foto

R^Dýchá z toho klid a tichá krása. Nádech - výdech. Pokoj v duši.:-)V

0 0
možnosti
JH

Liduško, díky, Jsem ráda, že vnímáš fotky jako meditační. O to jde. Pa...

0 0
možnosti
PK

Ani jeste nevite co mate, ze si tam muzete v klidu zajit. Zustane vam mnoho vzpominek az nebudete moci. Clovek ani nevedel co mel, kdyz si tam mohl zajit. Nadherne momenty!

0 0
možnosti
JH

Máte pravdu, nevím, ve skutečnosti co mám. Ať už náruč lesa nebo mých blízkých. Chtěla bych být více vděčná. Děkuji.

0 0
možnosti
JT

Nádhera, věřím Vám a snad tam někdy "poběžím" (tedy zajdu, abych to líp vnímal):-)

0 0
možnosti
JH

Ano, vnímání je důležité. Vnímám u sebe, jak jsem netrpělivá a uzavřená vůči vnímání, prožívání. Dělám si ze života zkratku. Poběžte, jděte a prožívejte. Já též. Díky.

0 0
možnosti
  • Počet článků 1119
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 414x
mám ráda staré stromy, jabloně, višně, ptačí klábosení,

mám ráda květiny, čerstvé i uschlé, stolistou růži, ladoňky, třezalku, mateřídoušku, louku plnou bodláků a rdesna,

všechny čtyři období, proměny,

mám ráda les a potoky v něm...

Ale také jsem vystudovala teologii, baví mě kromě výtvarničení, fotografování a zahradničení, filosofie, psychologie, religionistika...

 

https://www.sdb.cz/podporte-nas/#financne