Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

JARMIL....umíš to dobře

Já ale mám raději ty barevné

ČB je podle mého vkusu moc smutné, především, když jde o příroduVR^R^R^

Poezie v nich ale je, určitě, a tu miluju...

0 0
možnosti

Ano, Ilsi, jestli v nich čteš poezii, jsem ráda.

Příště barvičky... :-)

0 0
možnosti
Foto

Vumíš černobíle i v barvě.

0 0
možnosti
Foto

Vyloženě jsem si pochutnala. Krásné foto zastavení. R^

1 0
možnosti

Jsem ráda, že Vám chutnalo. Děkuji za návštěvu. Mějte se pěkně!

0 0
možnosti

Maru, ta stručnost Tvých slov je pro mě silná. Děkuju za uznání. Cením si toho.

1 0
možnosti
Foto

Moc krásné fotky, nemohl jsem odolat a dal Vám karmu !

0 0
možnosti

To mě těší. Děkuji Vám, vážím si Vašeho hlasu.

0 0
možnosti

Jituš, také zdravím a děkuju.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS