Diskuse

Slunečnice

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JH

Omlouvám se diskutujícím bez mé odpovědi, ale nejde mi vám odpovědět. Doufám, že se mi podaří alespoň tato omluva.

Posílám všem V

0 0
možnosti

Jaru, to je dárek, který se nedá koupit - tak velkou má cenu...nevyčíslitelnou.

Ať ti ještě chvíli září!:-)) Do očí, ale hlavně v duši...

0 0
možnosti
JH

Danuško, jsi to ty?

Jsem dojatá...

V

0 0
možnosti
PJ

P20e67t50r 50J86í76l46e31k

1. 8. 2017 7:52

Díky, krásné.

2 0
možnosti
  • Počet článků 1119
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 414x
mám ráda staré stromy, jabloně, višně, ptačí klábosení,

mám ráda květiny, čerstvé i uschlé, stolistou růži, ladoňky, třezalku, mateřídoušku, louku plnou bodláků a rdesna,

všechny čtyři období, proměny,

mám ráda les a potoky v něm...

Ale také jsem vystudovala teologii, baví mě kromě výtvarničení, fotografování a zahradničení, filosofie, psychologie, religionistika...

 

https://www.sdb.cz/podporte-nas/#financne