Diskuse

Království

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Paní Jarmilo, máte tam faktickou chybu. Návštěvníci Bhuranu nenjsou omezezení počtem, ale cenou. Za každý den pobytu v Bhutanuse musí zaplatit za každou osobu 250 US dolarů, pokud Vás cestuje míň než tři ve skupině, tak k tomu platíte ještě připlatek 30 dolarů denně. Tedy nic pro baťůžkové turisty a tak se počet turistů omezuje sám. Za tuto denní sazbu Vám je poskytnuto ubytování ve slušných hotelích (podle mé zkušenosti někde mezi 3 a 4 hvězdičkami), tři hlavní jídla denně, průvodce, šofér a bezplatná doprava autem na území Bhutánu. Pokud cestující chce něco extra, třeba "lázeň horkých kamenů" (jediné extra co sme si dali my, hlavně abych se zbavil následků nachlazení, co sem pochytil v Indii) tak si připlatíte. Víza a letenky nebo letenku (podmínka pro získání víza je letět alespoň jednu cestu aerolinkami Bhutanu a letenky nejsou zrovna laciné a platí se zvlášť) jakož veškeré rezervace i návrh cesty po Bhutanu v počtu dní, co si můžete finančně dovolit, Vám vyhotoví a všechno do puntíku zařídi některá bhutanská cestovka, po tom, co zaplatíte denní sazbu. Odmítnutí víza skoro neexistuje. Může se cestovat po celém území, cestovka zařídí potřebné povolení. I když nás to stálo majlat (byli sme tam pět dní) tak to opravdu stálo zato. Co na nás nejvíce zapůsobilo, bylo jak se bhutánci chovají vůči přírodě, na rozdíl od Indie či Nepálu, kde místní přírodu dokaží neskutečně zasvinit, tam v přírodě neuvidíte ani jeden papírek či kousek plastu. Další zajímavost - na vesnicích (ne ve městech) je mnoho domů pomalováno velkými penisy v bílé barvě, některé sou zobrazeny i v procesu ejakulace! Východ slunce nad Himalájemi pozorovaný v šest ráno z hotýlku na Doču La (nadm. výška 3000m) je zážitek na zbytek života.:-)

2 0
možnosti

DĚKUJI.

Tak Vy jste tam byl... já to mám jen nakoukané a tak jsem to pochopila i z toho dokumentu. Je možné, že se to během těch 10 let změnilo... ? Teď tam vládne syn bývalého krále.

0 0
možnosti
Foto

No, jen tam nějakou dobu pobýt a z té pohákdy o dobrotivém panu králi byste rychle vystřízlivěla, a z těch nedotčených Himálají zase spěchala na svou Českomoravskou vrchovinu za štěstím.:-)

0 0
možnosti

Ale já do B. nepotřebuji jet, mně se líbí ta idea, kterou lze uskutečnit kdekoliv.

0 0
možnosti
  • Počet článků 1119
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 414x
mám ráda staré stromy, jabloně, višně, ptačí klábosení,

mám ráda květiny, čerstvé i uschlé, stolistou růži, ladoňky, třezalku, mateřídoušku, louku plnou bodláků a rdesna,

všechny čtyři období, proměny,

mám ráda les a potoky v něm...

Ale také jsem vystudovala teologii, baví mě kromě výtvarničení, fotografování a zahradničení, filosofie, psychologie, religionistika...

 

https://www.sdb.cz/podporte-nas/#financne