Diskuse

Tuto hru už nehraju

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jaru, moc na Tebe myslím, a držím palce, ať máš sílu na "radikální řez"!

Ty to dokážeš, a pak se konečně nadechneš.

0 0
možnosti
Foto

Moc ti držím palce. Tuhle situaci znám. Moje dcera právě prochází něčím podobným. Je to těžší o to, že je mám ráda oba. Je hrozné, dozvídat se se zpožděním všechny ty věci.

0 0
možnosti

Ano, je těžké zachovat soukromí a přitom to neskrývat, překonat stud... Tak to zvládněte. Díky!

0 0
možnosti

Pane jo, ta vám asi dala pokouřit. Ale udržela jste se nad vodou a teď už z ní jen pomaloučku vycházíte a to je skvělé :-)

0 0
možnosti

Jo, snad jo... jen ještě nevím jak a kam... díky, paní Olgo!

0 0
možnosti

Nejdřív jsem Vám jen záviděla chalupu, ticho, klid... Ale dáváte mi mnohem víc a děkuju za to. Opravdu. A přeju hodně sil na Vaší cestě... :-)

0 0
možnosti

Ivanko, to jsem ráda, možná častěji píšu jenom to hezčí a lepší, protože se mi to těžší hůř sděluje. I ta chalupa je náročná - dříve kvůli vztahům, kdybyste věděla, co tam naši příbuzní vyváděli atd, dnes na údržbu.

Děkuji Vám. A mějte hezké dny.

0 0
možnosti

A ono to začíná tak plíživě, nevinně a vlastně na začátku je to i hezké. Jako když si v zimě dáváte na krk šálu, aby vám bylo hezky, když jdete s NÍM / S NÍ na procházku. A najednou si uvědomíte, že ten druhý má konce šály pevně v rukou a nechává vám jen maličko místa na nadechnutí a přitom říká, že je to pro vaše dobro - aby vám nelezl mráz až na kůži.

Chce to hodně síly se z toho vymotat, ale jde to Když na to přijde, člověk se až diví, kolik síly dovede v nutný okamžik aktivizovat. Vydržte!

1 0
možnosti

Nejhorší je, že to musím udělat sama... :-)

Líbí se mi citát: Chtěli jen jeho dobro a také mu ho vzali.

Děkuji!

0 0
možnosti

R^ také držím palec, je to těžké, ale jde to právě přes tu lásku k sobě, jinak dochází k sebe-ničení díky pocitu viny či odporu:-)

1 0
možnosti

Snažím se o to i silou vůle, nenechat se zdeptat a vydržet, díky!

1 0
možnosti

R^

Spíš je čas pustit ta svazující vlákna úplně... Moje vlastní zkušenost.

0 0
možnosti

Děkuji, ten poslední krok bývá asi nejtěžší, chce to risknout, hmm...

1 0
možnosti
Foto

Jarmilko, držím palce, jsi silná osobnost R^:-)

0 0
možnosti

Díky, kéž by to s tou osobností byla pravda...

1 0
možnosti
Foto

Nový Zákon bible je ale postaven na samých takových neuvěřitelných umělých frázích, třeba: "miluj bližního svého jako sebe sama". A co všechno je hodnoceno jako hřích, úplná psychiatrie !

Proto mně jako věřícímu v boha (nikoli ve vyspekulovaného "Krista") je některými pravdami, odpozorovanými ze skutečného života, mnohem bližší SZ B.

0 0
možnosti

Ano, z části souhlasím, určitě bych ráda četla originál, kdybych to uměla. Také si myslím, že Kristus byl někdo jiný.

Ale tyto citáty o nepříteli a bližním mi připadají hluboké, takové koany.

Děkuji a přeji krásné léto!

0 0
možnosti