Diskuse

Stínohry červnové - fOtOblog

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Dobré ráno, Kami, krásné... červnové... rozkvetlé... láskyplné... přeji Vám!

A díky-

0 0
možnosti

Mám z Vás radost,že se dělíte o hezké.

0 0
možnosti

DĚKUJI. Opravdu jsem chtěla se o to hezké podělit... Tak se to, doufám, dostalo i k Vám.

0 0
možnosti
Foto

Pěkňoučké! Květiny já ráda. R^:-)

1 0
možnosti

Ano, květiny vždy potěší. Děkuji!

0 0
možnosti

Moc hezkéR^. Máme stejnou konvičku:-)..

0 0
možnosti

To je babiččina :-). Také asi máte ráda květiny. Děkuji za návštěvu.

0 0
možnosti
Foto

R^Skoro cítím i tu vůni:-). Užívej si to. Červen je opravdu nejkrásnější měsíc v roce, aspoň pro mě.

0 0
možnosti

Liduško, jako vždy mně mluvíš ze srdce. Děkuji a také si užívej červen.

0 0
možnosti