Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jarmilo, to má krásnou duši, díkyR^;-)

1 0
možnosti

Jitu, to ano, vždyť příroda je živoucí.

A velká gratulace ode mě k Tvé nominaci - gif kytička!

1 0
možnosti
Foto

Krásně něžně tajemnéR^

0 0
možnosti

Lidunko, jsem ráda, že ses pokochala.

Díky.

pa

0 0
možnosti
Foto

Jarmilo....opět úžasné...

Pokorně hledím a nenalézám vhodná slova....VR^!!

0 0
možnosti

Ilsi, cítím to z Tebe, vnímám... díky.

0 0
možnosti
Foto

Ach, ty Vaše detaily...:-)R^

1 0
možnosti

Detaily jsou základ. Dřív pro ně měli lidé cit. Třeba singrovka s intarsiemi...

Díky, Olinko...

0 0
možnosti

Příroda je úžasná...

díky

dobrou noc

0 0
možnosti
  • Počet článků 1119
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 414x
mám ráda staré stromy, jabloně, višně, ptačí klábosení,

mám ráda květiny, čerstvé i uschlé, stolistou růži, ladoňky, třezalku, mateřídoušku, louku plnou bodláků a rdesna,

všechny čtyři období, proměny,

mám ráda les a potoky v něm...

Ale také jsem vystudovala teologii, baví mě kromě výtvarničení, fotografování a zahradničení, filosofie, psychologie, religionistika...

 

https://www.sdb.cz/podporte-nas/#financne