Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

takové hezky formanovské :-)R^

1 0
možnosti

...se s dovolením přidám. Jaru, je to takR^

0 0
možnosti
Foto

Skvěle zachycený běžný den, běžná chvíle na ulici. A navíc v den, kdy už se jaro prudce hlásí ke slovu. Jeden v tričku a druhý v zimní bundě. A každý si o tom druhém myslí, že není normální :-)R^

0 0
možnosti
JH

Líbí se mi na Vás vtipný nadhled.Děkuji...:-)

0 0
možnosti
Foto

Nějak je potřeba začít. Držím palce. Věnuji se pouliční fotografii ( tzv. streetfoto ) asi 40 let, možná víc. Fotil jsem vším možným. i obřím nikonem to jde nenápadně, že nikdo neví, že ho fotíte. Hodně lidí vypadá přirozeně, když se nikdo na ně nedívá ( třeba moje manželka ) a jindy je fajn risknout i toto : zaujme mě někdo na ulici, přijdu k němu, pozdravím a povídám : vypadáte fantasticky, můžu si vás vyfotit ? Jednoduchá otázka. Odpověď bývá ano nebo ne. Někteří pak i pózují. Jde to, ale je nutné udělat například 3000 fotek na ulici a pak z toho vybrat 15 dobrých a 3 špičkové. Přeji dobré světlo !! :-)

0 0
možnosti
JH

Děkuji, moc díky, opravdu začínám a mám ostych.

0 0
možnosti
JH

Děkuji, a nejen za karmu :-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS