Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Krásné... Jsem rád, když se mi podaří najít chvilku času na zhlédnutí aspoň několika blogů, (nestíhám pravidelněji). Moc hezké fotografie i slova.

Fascinují mě "meandry" stínů na domech a na zemi.

0 0
možnosti

To jste mě potěšil...díky!

0 0
možnosti
Foto

Moc pekne fotky.

Vesely i smutny pribeh. Nevidim vsak to, ze pravda se musi zit na dren. Nekdy asi ano, kdyz nic jineho nezbyva. Obavam se, ze u Vas se jedna o (krestansky) masochismus.

0 0
možnosti

Ano, dřív to tak bylo, ale ono je jedno, co je člověk zač. Podstatné jsou hodnoty, které jsou nad -ismy.

Pravdivost sama k sobě považuji za základ. Ale je pravda, že v komunikaci s druhým, je to těžké.

0 0
možnosti
Foto

Nojo, ale kde je ta dřeň (=vnitřní výplňová hmota)?

0 0
možnosti

No, nevěděla jsem, jaký název by to vše propojil. Dřeň, něco,co skrze rány proniká na povrch.

Porod + cihly a také duše pod oprýskanou omítkou + voda,vyvěrající z nitra země. Navíc i opravdovost krajiny...

1 0
možnosti

Tobě, milý Michale, též!

0 0
možnosti
  • Počet článků 1119
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 414x
mám ráda staré stromy, jabloně, višně, ptačí klábosení,

mám ráda květiny, čerstvé i uschlé, stolistou růži, ladoňky, třezalku, mateřídoušku, louku plnou bodláků a rdesna,

všechny čtyři období, proměny,

mám ráda les a potoky v něm...

Ale také jsem vystudovala teologii, baví mě kromě výtvarničení, fotografování a zahradničení, filosofie, psychologie, religionistika...

 

https://www.sdb.cz/podporte-nas/#financne