Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jarmil, zdravím....tak jsem se v 5:30 kochala Tvými fotečkami. Jsou úchvatné, některé nádherné, mají poezii a duši.....jsi opavdu fotomaniakální...trefné....těším se zas na další příděl.....VR^ mimochodem, Jimramovské Pavlovice znám....

0 0
možnosti
Foto

H65a98n97a 41V32l68k55o80v64á

19. 2. 2017 16:04

R^Krásné fotky a pro mne srdeční záležitost.

0 0
možnosti
Foto

Fotomaniakální :-) to je pěkné - a vaše fotky jsou mnohdy uchvátné - pěknou neděli - a nejen tu, všechny dny. R^:-)R^

0 0
možnosti

Ano, fotomaniakální :-) Fotím jako dýchám...

Díky!

0 0
možnosti

Pocházím z toho kraje, ale dnes se tam dostanu tak 2x za rok. Tak jsem se alespoň podíval, že sníh tam již mizí.

0 0
možnosti

Ano, mizí, ale vleky ještě fungují... I ten tající sníh má své kouzlo.

DÍKY!V

0 0
možnosti

Několikrát jsem tudy jela, respektive jezdílvala jsem 2 roky a také patří mezi místa, která ráda navštívím znovu. Hezké. Teď jsem začala běhat krajinkou (už tolik nefuním a netrpím, ba dokonce si začínm užívat) a kochat se. Tobě, Jari, V

0 0
možnosti

Kochání jako ve Vesničce střediskové? To je bezva! V

0 0
možnosti
Foto

Dívat se a vidět nádheru. I s kočičím bonusem :-)R^

0 0
možnosti

To je můj starý kocouří kámoš :-)

0 0
možnosti
Foto

Jarmilko, Jimramov mě nadchl, já tam fotila loni v létě. Moc kouzelné městečko.R^;-)

1 0
možnosti

Tak příště se tam můžeme setkat...:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 1119
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 414x
mám ráda staré stromy, jabloně, višně, ptačí klábosení,

mám ráda květiny, čerstvé i uschlé, stolistou růži, ladoňky, třezalku, mateřídoušku, louku plnou bodláků a rdesna,

všechny čtyři období, proměny,

mám ráda les a potoky v něm...

Ale také jsem vystudovala teologii, baví mě kromě výtvarničení, fotografování a zahradničení, filosofie, psychologie, religionistika...

 

https://www.sdb.cz/podporte-nas/#financne