Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Velmi vtipně a s nadhledem napsáno, paní Jarmilo. R^Nedávno jsem se "rouhal" a přátelům s úsměvem sděloval, že již 20 let nevím, co je to chřipka či nachlazení. A hup!! Mám ji;-D Ani odplivnutí nepomohlo a od pátku se válím na lůžku;-(R^V

0 0
možnosti

No vidíte, situace se obrátí v cukuletu:-) Hlavně, že máte naadhled:)

1 0
možnosti

To mi připomíná mou milovanou babicku Ruzenku,ktera si ze sebe a svých neduhů dělala neustále legraci. "Ještě me nic netrápí tolik, aby mi to stalo za tu potupu, že budu muset vyndat zuby, vyspulit zadek a probouzet se slepa"V;-DV. Tobě, mila Jari, přeji, aby Ti už nic a nikdo nebránil v ozdravnem procesu V

0 0
možnosti

Dáši, ty jsi prostě skvělá!

0 0
možnosti

Díky. Některé věci přicházejí v pravou chvíli a u mě to byly ty okamžiky, kdy jsem četla Váš text.

0 0
možnosti

Jsem velmi ráda, že se to tak stalo.

Děkuji.

0 0
možnosti
Foto

J28a95n68a 87M88a87j98o47v16á

12. 2. 2017 16:49

Karma. A neboj se odpolivnout, Milá.VR^

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS