Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J77a82r45a 63R39a97n90k

28. 1. 2017 10:13

Jsem rada, ze mohu zit v zemi, kde jsou lide k sobe slusni, nezavidi si a nepreji si navzajem nic zleho....pokud nemohou pomoci.....

Žádný člověk není ostrov sám pro sebe, každý je kus nějakého kontinentu, část nějaké pevniny; jestliže moře spláchne hroudu, je Evropa menší, jako by to byl nějaký mys, jako by to byl statek tvých přátel nebo tvůj: smrtí každého člověka je mne méně, neboť jsem část lidstva. A proto se nikdy nedávej ptát, komu zvoní hrana. Zvoní tobě.

John Donne

0 0
možnosti

J48a32r77a 18R95a30n33k

28. 1. 2017 10:09

R^Diky za lidskost, radeji odchazim, vidim, kam se diskuse dostava, jo - humanita je slovo v Cesku nezname.

0 0
možnosti
Foto

Je velmi příjemné vědět, že někteří lidé zůstávají stále lidmi, a v krizových a těžkých časech. Díky a karma. R^:-)R^ Přeji Vám pěkné dny.

2 0
možnosti

Paní blogerko Jarmilo, děkuji za Váš pohled.

Píšete, že jejich pochod je jako proti proudu. Domnívám se, že není. Nevím, Aleppo bylo osvobozeno a o vánocích 2016 si po mnoha válečných letech mohli postavit vánoční strom, sešli se na náměstí. Ten pochod vznikl jakoby proti syrské státní armádě, jejíž vojáci tam to město dlouhou dobu osvobozovali a bojovali proti dobře vyzbrojené údajné opozici, která nepropustila civilisty (aby měla živý štít stejně jako to dělá ISIL v Mosulu), používala v boji sebevražedné atentátníky a bohužel také českou a západní protiruskou propagandu... Myslím, že ti lidé toho pochodu jsou pomýlení západní propagandou, jejíž cílem je ovládnout Sýrii pro svoje komerční či mocenské cíle.

1 3
možnosti

Děkuji pane Josefe, za Váš kultivovaně vyjádřený názor. Nejste jediný, kdo si to myslí. Zajímalo by mě, proč? Budete-li mít čas, můžete mi, prosím, k tomu podat nějaké informace?

2 0
možnosti

Hybnou silou našich životů není pokoj a klid, ale pravý opak. Pokoje a klidu si člověk, bohužel, dopřeje příští miliardy let. Dost cynické, ale i dost reálné.

Ostatně mohou si to spravedlivě prodloužit až do Mosulu.

2 1
možnosti

Mám jinou zkušenost. Klid srdce a klid dechu, čisté svědomí,zaměření k lidskosti v pozitivním smyslu, naplňuje člověka hlubokou silou.

3 0
možnosti

Škoda že není popsán smysl tohoto pochodu.

Kdyby byl spojen s nějakou sbírkou pro Aleppo nebo kdyby aspoň ti pochodující po příchodu do Aleppa pomohli při obnově města. Prostě kdyby něco pro to město udělali, získali. Jenže takto je to spíš propagace nevládních organizací.

Uvědomte si, že obrázky ze Sýrie byly v televizi, novinách denně několik let. Není potřeba propagovat co se stalo Aleppu, je potřeba pomoct s obnovou. Nikoho, ani samotné Syřany nezajímá nějaká skupina šlapající z bodu a o bodu B, pokud ten pochod nepřinese pomoct, je k ničemu.

4 2
možnosti

Ano, to máte pravdu. Také mě to napadlo. Smyslem jsou prý diskuze s občany. Aktéři, pokud jsem to dobře pochopila, chtějí určitě nějak pomoci, ale je to ještě ve hvězdách jaká bude tamní situace v září,kdyby tam měli dojít.Chápu tu jejich cestu symbolicky jako obnovu...

Děkuji.

2 0
možnosti

Všem diskutujícím: děkuji za návštěvu blogu. Nečekala jsem až tak, že sklidím takové reakce. Tomu syrskému konfliktu nerozumím, neumím spekulovat a kalkulovat jako většina z vás. Vnímám tu situaci po svém. Nemám už sílu na vše reagovat, tak mě, prosím, omluvte. Přejme si, ať nás něco takového nepostihne.

2 0
možnosti

..... nejni to na půl miliardovou Evropu nějak málo ?!,- však psali že se k nim cestou budou připojovat další a další a další a další,- ....sorráč, se mi samým sluncem sekla klávesnica V!

4 1
možnosti

Ano, na našem území není zájem.

Jak je patrné z diskuze.

V

1 0
možnosti

A vezmou to pak na zpáteční cestě přes Mosul?

7 0
možnosti

Vaše úmysly mohou být čisté , ale zrovna takoví lidé se nejsnáze zmanipulují. Dlé mého, a je to můj osobní názor, jde o propagandistickou akci naivních oběti svého dobra. Podobně, jako když pacifisté bojovali proti válce ve Vietnamu nebo Koreji. Jistě je smutné že lidé po světě trpí, ale proč se tedy ozývá te jenom v souvislosti se Sýrii ? Zoufalá situace jiných lidi vás nezajímá? Spíše jde o to , vylepšit obraz tzv. migrace v Evropě , kde většina obyvatel nesouhlasí s přesunem islámského obyvatelstva na své území.

6 2
možnosti

Pochopitelně, že zajímá. Ale ne o všem se dozvím... Psala jsem i o jiných trpících.

1 0
možnosti
  • Počet článků 1119
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 414x
mám ráda staré stromy, jabloně, višně, ptačí klábosení,

mám ráda květiny, čerstvé i uschlé, stolistou růži, ladoňky, třezalku, mateřídoušku, louku plnou bodláků a rdesna,

všechny čtyři období, proměny,

mám ráda les a potoky v něm...

Ale také jsem vystudovala teologii, baví mě kromě výtvarničení, fotografování a zahradničení, filosofie, psychologie, religionistika...

 

https://www.sdb.cz/podporte-nas/#financne