Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Krásné....

Velice krásná pastva pro oči...děkuju Jarmilko...

Umíte se krásně dívat přes to fotosklo, ráda si Vaše fotky prohlížím.....

;-)R^

0 0
možnosti
Foto

Výtvarně krásná zima za sklem, potěšila mě :-)

0 0
možnosti

Děkuji, Marku, vážím si Vás.

0 0
možnosti
Foto

za sklem je i tepleji:-)

1 0
možnosti

Ano, to je velmi praktická připomínka!

:-)

děkuji

1 0
možnosti
Foto

A zase Krása... Děkuji. V

1 0
možnosti

Jsem ráda, že ji obě vidíme... děkuji.

0 0
možnosti
Foto

Nádherné snímky, to je zima jak má být. K zimě trocha melancholie patří R^

0 0
možnosti

Vždy mě potěší, najdu-li spřízněnou duši... děkuji.

0 0
možnosti
Foto

R^krásné fotky. Ať ti ta opravdová zima u vás vydrží, a foťV

3 0
možnosti

Lidu, letošní zima je vážně jak za starých časů...

3 0
možnosti
Foto

Krásná ta Vaše sněhová rozpustilá zima s nádechem optimistiské barvy..., i když říkáte melancgolie;-)R^V

0 0
možnosti

Vy asi, Olinko, máte krásné oči...:-)

Děkuji!

1 0
možnosti
Foto

No tedy - záhlaví - bombaR^R^R^ a č. 10 se mi strašně moc líbí, ani vlastně nevím proč:-) - jinak všechno je moc pěkné a zajímavé, samozřejmě - pěkné dny a zajímavé a krásné výhledy, přeju:-)R^

1 0
možnosti

Děkuji za krásně živelný vzkaz, Připomněl mi jeden Váš starší blog, který mi takovouto živelností utkvěl v paměti...:-)

1 0
možnosti

Děkuji, pane Jaroslave. Vašeho názoru si cením.

0 0
možnosti
  • Počet článků 1119
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 414x
mám ráda staré stromy, jabloně, višně, ptačí klábosení,

mám ráda květiny, čerstvé i uschlé, stolistou růži, ladoňky, třezalku, mateřídoušku, louku plnou bodláků a rdesna,

všechny čtyři období, proměny,

mám ráda les a potoky v něm...

Ale také jsem vystudovala teologii, baví mě kromě výtvarničení, fotografování a zahradničení, filosofie, psychologie, religionistika...

 

https://www.sdb.cz/podporte-nas/#financne