Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Krásný zimní blog... Psaním i fotograficky R^R^R^

0 0
možnosti
Foto

Zima je teplá deka a dobrý čaj a taky šťastný pes válející se ve sněhu :-)R^

1 0
možnosti
JH

Nejenom pes:-)

VV

Děkuji a mějte se pohodově!

0 0
možnosti

Jaru, V:-)R^ Ta "kosí fotka", tady je úžasná!R^

0 0
možnosti
JH

To jo, to mě kosák potěšil!

VV

1 0
možnosti
JH

Omlouvám se, poslala jsem každé z vás srdíčka, ale nezobrazují se....;-(

0 0
možnosti
JH

Milé dámy, děkuji. A přeji do 2017 tisícero krásných okamžiků!

0 0
možnosti
Foto

Jarmilko, máte moc krásnou zimu.....

A krásné povídání k tomu....citové, citlivé, milé....

A taky zajímavé fotky...R^

0 0
možnosti
Foto

Jarmilo, krásně jsi ji nafotila R^;-)

0 0
možnosti
Foto

Ano a ano. Ta lavička..:)

1 0
možnosti
Foto

R^Máš tam u vás krásnou zimu:-).

0 0
možnosti
  • Počet článků 1119
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 414x
mám ráda staré stromy, jabloně, višně, ptačí klábosení,

mám ráda květiny, čerstvé i uschlé, stolistou růži, ladoňky, třezalku, mateřídoušku, louku plnou bodláků a rdesna,

všechny čtyři období, proměny,

mám ráda les a potoky v něm...

Ale také jsem vystudovala teologii, baví mě kromě výtvarničení, fotografování a zahradničení, filosofie, psychologie, religionistika...

 

https://www.sdb.cz/podporte-nas/#financne