Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Vize je podobná mé a Vaší maminky. Až doma nezvládnu 70 schodů v mém současném bytě, odstěhuji se do přírody - mé chaloupky (Edenu) v Giesshüblu :-)V

0 0
možnosti

To bude krása, musím se mrknout, kde to je.

0 0
možnosti

Jaru, tak ať se ti to přání vyplní!:-)

0 0
možnosti

Naprosto Tě, Jarinko, chápu. člověk si musí plnit sny. Kdysi mi maminka řekla, že bych kvůli těžké displasii kyčlů neměla mít děti. Takže mé 3 děti jsou mými živoucími splněnými sny. Když jsem po rozvodu zůstala s dětmi sama, toužila jsem mít svou střechu nad hlavou (alespoň za čas) a své místo na pěstování své zeleniny, ovoce a bylinek. Dodnes si pamatuju tatínka, který mi řekl "dovčera jsem přemýšlel, jak Ti to holé bláznovství rozmluvit. Odvčera, po rozhovoru s novousedlíky, přemýšlím, jak Ti pomoci". A takovým mým třetím snem je můj nový život. Začínat ve 43 znovu, s novou rodinou, novým miminkem mohlo by se taktéž leckomu zdáti bláznovstvím.

Takže ať žijí krásní snílci V a nechť se plní jejich sny i kroky, které k jejich neochvějnému plnění vedou.

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS