Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Kočky...jo...moje láska. Moc pěkně napsaný.R^

0 0
možnosti
Foto

R^Zvirata kazdopadne poznaji dobreho cloveka:-)

1 0
možnosti
JH

:-)

Budu tomu věřit. Nebyli jste s paní Soňou na vernisáži?

1 0
možnosti

Moc povedené povídání. A na zvířata? na ta nedám dopustit. Někdy mi připadá, že vědí víc o nás než my o nich :)))

1 0
možnosti
JH

Maru, u tebe je mi to jasný. Ty jsi jasná zvířecí máma a kamarádka. Díky a opatruj se!

1 0
možnosti
Foto

O vrnění, léčivém teplu něco vím od mé Élišky. Při jejím nevědomém hlazení zjišťuji vzácný klid v duši. Přidal jsem si Vás, paní Jarmilo k oblíbeným. Abych něco "neprošvihl". R^V

1 0
možnosti
JH

Jejku, to jsem poctěna. Jste džentlmen a kavalír. Mějte hezký den a Éliščin klid.

0 0
možnosti
Foto

J43a82n31a 22M96a46j85o35v10á

5. 12. 2016 22:53

Modrá...Jarmilko...mám to tam moc ráda, snad i proto, že je to tam se zaujetím budované. Viděla jsi o podrybniční tunel?

Jinak...za celé díky. Jako bys mi uvařila kávu...R^

1 0
možnosti
JH

Podrybniční tunel? Neviděla, my tam byli už dávno... Musím to omrknout, co to je za atrakci.

Káva ti, doufám, chutnala. :-)

Opatruj se!

0 0
možnosti
  • Počet článků 1119
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 414x
mám ráda staré stromy, jabloně, višně, ptačí klábosení,

mám ráda květiny, čerstvé i uschlé, stolistou růži, ladoňky, třezalku, mateřídoušku, louku plnou bodláků a rdesna,

všechny čtyři období, proměny,

mám ráda les a potoky v něm...

Ale také jsem vystudovala teologii, baví mě kromě výtvarničení, fotografování a zahradničení, filosofie, psychologie, religionistika...

 

https://www.sdb.cz/podporte-nas/#financne