Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jaru, napsala jsi to moc krásně, díky!

0 0
možnosti
Foto

R^Jarmilko, pěkné. Štěstíčka za korunu pamatuju moc dobře, vždycky jsme s krabičkou poštěrchávali, copak tam asi bude, ale často ten panáček z korálků;-)

0 0
možnosti

My taky a stejně to bylo příjemně napínavé... díky, Jituš...

0 0
možnosti

J37a61n 84H70u48r40k56a

9. 11. 2016 12:58

pro štěstí s košíkem na houby šel bych světa kraj košík smutně do kouta odložím když na teploměr venku se podívám vońavý kamsi zmizel podzim do jinovatky kruté mráz sevřel kraj...hm štěstí? mám vedle sebe mám...príma foto má co říci příštím generacímR^

0 0
možnosti

Děkuji, v této blogové formě jsou ty fotografie pomíjivé :-)

0 0
možnosti

Nádherné, článek i fotky. Prosím, čím jste to fotila? Mobilem asi ne, že? Nebo ano?:-)R^

0 0
možnosti

Ne, mám od Ježíška Pentax, viz. profilové foto.

Jinak, paní Evo, děkuji... máte cit.

0 0
možnosti
  • Počet článků 1119
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 414x
mám ráda staré stromy, jabloně, višně, ptačí klábosení,

mám ráda květiny, čerstvé i uschlé, stolistou růži, ladoňky, třezalku, mateřídoušku, louku plnou bodláků a rdesna,

všechny čtyři období, proměny,

mám ráda les a potoky v něm...

Ale také jsem vystudovala teologii, baví mě kromě výtvarničení, fotografování a zahradničení, filosofie, psychologie, religionistika...

 

https://www.sdb.cz/podporte-nas/#financne