Diskuse

Život je hra

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^Moc na tebe myslím. Hledáme celý život. Sama, jak stárnu, začínám se pomalu vracet ke kořenům a zjišťuji, že jsou vlastně trošku jinde, než byl člověk dřív přesvědčen. Nebo se mi možná změnila optika (?). Vždycky je všechno jinak, než si představujeme. Dokud se těch představ nevzdáme, nedokážeme vidět podstatné. Krásný den, Jarko:-).

0 0
možnosti

Tobě, Liduško, také. A děkuji...

0 0
možnosti

E32v23a 48S26á38d78e30c64k48á

18. 10. 2016 23:21

Jarmilko, jsi už tak blízko!!!!:-)R^R^R^

0 0
možnosti

To jsem tedy moc zvědavá... Děkuji a přeji krásné sny.

0 0
možnosti
  • Počet článků 1119
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 414x
mám ráda staré stromy, jabloně, višně, ptačí klábosení,

mám ráda květiny, čerstvé i uschlé, stolistou růži, ladoňky, třezalku, mateřídoušku, louku plnou bodláků a rdesna,

všechny čtyři období, proměny,

mám ráda les a potoky v něm...

Ale také jsem vystudovala teologii, baví mě kromě výtvarničení, fotografování a zahradničení, filosofie, psychologie, religionistika...

 

https://www.sdb.cz/podporte-nas/#financne