Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

V minulém článku jste se zamýšlela nad postojem církve k potratům. K tomu bych chtěla připomenout myšlenku, která se mi líbí. Je o vztahu člověka k Bohu. (I když někdo v Boha věří a jiný ne, stojí za zamyšlení). "Děti nejsou majetkem rodičů, ale Bůh jim je jen svěřil do jejich péče".V Čili - děti jsou dar od Boha, a toho daru by si měl každý člověk vážit. :-/ R^

0 0
možnosti
MP

Pokud by Bůh nechtěl potraty, nebyly by.

1 0
možnosti
ES

E64v33a 67S48á27d65e96c70k86á

14. 10. 2016 14:01

Napadá mne "motlitba za nenarozené dítě. Odpuštění. Na obou úrovních. Však ono se narodí zase jinak, možná i jinde.V

2 0
možnosti
JH

Ano, to je krásné. Děkuji.

0 0
možnosti
MP

Četl jsem některé další Vaše texty a moc se mně líbí styl jakým píšete. Zřejmě o všem přemýšlíte, nutíte přemýšlet i čtenáře a nemáte žádný problém své myšleky vyjádřit čtivě. Takže překvapuje relativně nízká karma. Nenechte se tedy odradit. Byla by škoda Vašeho talentu nevyužít.

1 0
možnosti
JH

Děkuji Vám!

Karma je jen sladké mámení :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 1119
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 414x
mám ráda staré stromy, jabloně, višně, ptačí klábosení,

mám ráda květiny, čerstvé i uschlé, stolistou růži, ladoňky, třezalku, mateřídoušku, louku plnou bodláků a rdesna,

všechny čtyři období, proměny,

mám ráda les a potoky v něm...

Ale také jsem vystudovala teologii, baví mě kromě výtvarničení, fotografování a zahradničení, filosofie, psychologie, religionistika...

 

https://www.sdb.cz/podporte-nas/#financne