Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TT

Krásné fotky!... R^ Malý útěk do světa přírody...

0 0
možnosti
JH

To ano, stále na útěku... Děkuji.

0 0
možnosti
Foto

J41a17n16a 97M97a35j91o87v82á

29. 9. 2016 11:16

Zas to tvoje krásné vidění...díky mocVR^

0 0
možnosti
Foto

Krásné, podzimní laděné fotečky......

Jarmilo umíte R^R^R^

0 0
možnosti
JH

Ilso, děkuji za Vaše ocenění. Přeji krásný podzim.

0 0
možnosti

To je pestrá paleta záběrů a objektů!:-))))

Moc zajímavé, jak to jen ty umíš, Jaru!:-)

0 0
možnosti
JH

To je fakt hodně široká paleta, trochu z toho mám výčitky, že jsem toho tolik na blog vyprodukovala. Ale je to místo knížky.

Maru, ahoj a užívej slunce!

1 0
možnosti
Foto

R^Krásné. V létě jsme byli nedaleko:-)

0 0
možnosti
JH

Ano? Na Dářku... ? Tak, doufám, že se vám tu líbilo. Děkuji a měj se dobře.

1 0
možnosti
DS

krásné, výpravné, JariV

0 0
možnosti
JH

Dáši, ty jsi milá... Hezký den!

0 0
možnosti
Foto

Já už se lekla, že radotínská. Ten je kousek od nás. To bys mi neudělala, Jarko, kdybys byla tak blízko, že by ses nestavila :-) Jsou to krásné fotky.

0 0
možnosti
JH

Já se,Lidu, lekla, že jsem to zase špatně napsala. Prvně jsem totiž napsala Radešínská... Též tobě přeji hezký den - u Radotína.

0 0
možnosti
Foto

Pěkné fotografie a fotíte opravdu hezky,

Jen se pak v té přehršli nabdky fotografií člověk ztratí.

0 0
možnosti
JH

No ano, máte pravdu, něco jsem mohla vymazat. Ale použila jsem pro blog jen část z celkového množství. Dnes je snadné fotit. Děkuji a ať se už víc neztratíte!

0 0
možnosti
Foto

I38v59a34n 20M68a35r78e93k

28. 9. 2016 20:54

Krása-karma R^ V R^

0 0
možnosti
JH

Děkuji, že jste mi to napsal. Hezký den!

0 0
možnosti
  • Počet článků 1119
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 414x
mám ráda staré stromy, jabloně, višně, ptačí klábosení,

mám ráda květiny, čerstvé i uschlé, stolistou růži, ladoňky, třezalku, mateřídoušku, louku plnou bodláků a rdesna,

všechny čtyři období, proměny,

mám ráda les a potoky v něm...

Ale také jsem vystudovala teologii, baví mě kromě výtvarničení, fotografování a zahradničení, filosofie, psychologie, religionistika...

 

https://www.sdb.cz/podporte-nas/#financne