Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jarmilo, právě jeden šálek kávy popíjím. Jeden z mnoha, protože kávu miluji. Tobě moc díky za řádky, které jsem při ní právě přečetla!VR^

0 0
možnosti

Děkuji vám všem a vzdávám hold všem statečným ženám i mužům.

1 0
možnosti
Foto

Na smrti je nejdůležitější život.R^V

3 0
možnosti
Foto

Jo, brát věci, tak jak přicházejí, užívat si ty drobnosti, to všechno se teprve učím...:-)

1 0
možnosti

To nejde snad ani komentovat. Jaru! srdíčko!:-)

(a co káva, co projde zažívacím traktem cibetek?:-))

1 0
možnosti
Foto

úžasné - klobouk dolů a palec nahoruR^

1 0
možnosti

J68a62r30a 65R36a53n83k

9. 9. 2016 22:24

Je tezke k tomu neco dodat, zvlaste kdyz obcas jeste delam paliativni peci.....

0 0
možnosti
  • Počet článků 1119
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 414x
mám ráda staré stromy, jabloně, višně, ptačí klábosení,

mám ráda květiny, čerstvé i uschlé, stolistou růži, ladoňky, třezalku, mateřídoušku, louku plnou bodláků a rdesna,

všechny čtyři období, proměny,

mám ráda les a potoky v něm...

Ale také jsem vystudovala teologii, baví mě kromě výtvarničení, fotografování a zahradničení, filosofie, psychologie, religionistika...

 

https://www.sdb.cz/podporte-nas/#financne