Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jani, film krásnej, viděla jsem ho snad 3x a lodičky společně s láskou nemají chybuR^;-)

0 0
možnosti
JH

Ano, díky, musím se usmívat. Hezký den!

0 0
možnosti

Jari, ty jsou fakt naprosto skvělá!!!

Červené semišové lodičky - úplně je vidím....musí ti děsně slušet!:-) Ubíráš se po správně cestě, tleskám!

A film Čokoláda? Nikdy nevynechám.....

Držím palce, co to dá!:-)

2 0
možnosti
JH

Ahoj Maru, díky za povzbuzení.

1 0
možnosti
Foto

R^Jé, Čokoláda, zrovna jsem to dočetla jako knížku...:-)

1 0
možnosti
JH

A co je lepší, film nebo knížka?

0 0
možnosti
DS

Jarmilko, napadl mě ještě jeden příměr z mého života. Po jedné životní změně mě můj tatínek napomenul, že si nemám dělat plány ve velkém časovém horizontu, že mám postupovat pozvolna kupředu, krok za krokem (asi jako první hlasatelky na ČT1, když četly zprávy a odkládaly lístečky z hromádky na hromádku). Ty jsi ty první krůčky ještě "upgrejdovala"R^. Budeš mít rozhled a styl.:-)

0 0
možnosti

Lodičky doporučuji žluté barvy. Když se potopí, a to se lodím občas stává, jsou ve vodě nejlépe vidět ty žluté!

.

R^

1 0
možnosti
JH

Já nebudu chodit po vodě... :-)

0 0
možnosti
Foto

Milá, to byl skvělý nápad. :-). R^R^

2 0
možnosti
JH
VT

Hezke,moc hezky se to cte.A gratuluji k jednomu splnenemu prani.

1 0
možnosti
JH

To je od Vás velmi milé. Děkuji.

0 0
možnosti
DS

Tak Ty jsou!!, Jari, v nich už jsi hotová Femme Fatale. Pozvolna přehodnocuji svůj vztah k černým botám VR^V. A k nim černé anebo červené (pouzdrové) šaty?

0 0
možnosti
JH

Dáši, přehodnoť! Šaty? Mám červené... :-) Díky!

0 0
možnosti
  • Počet článků 1119
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 414x
mám ráda staré stromy, jabloně, višně, ptačí klábosení,

mám ráda květiny, čerstvé i uschlé, stolistou růži, ladoňky, třezalku, mateřídoušku, louku plnou bodláků a rdesna,

všechny čtyři období, proměny,

mám ráda les a potoky v něm...

Ale také jsem vystudovala teologii, baví mě kromě výtvarničení, fotografování a zahradničení, filosofie, psychologie, religionistika...

 

https://www.sdb.cz/podporte-nas/#financne