Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JH

Zdravím vás... ano, vědomí své hodnoty, které vyrůstá z klidu a pokoje, je poklad a posila. díky vám za palce i úsměvy!

0 0
možnosti
Foto

Kurz negativního myšlení je i můj oblíbený film. Je fajn, že se umíš smát (dokonce u zubaře!!), to mně by asi žádná knížka nepomohla:-). Užívej si zbytek léta a piš, těším se.

0 0
možnosti
DS

Tleskám, JariVJak slastný okamžik uvědomění si vlastních práv, svobod, možností a volného dýchání. Kdo nezažil, nepochopí VVítej a užívejR^

0 0
možnosti
Foto

J32a46n84a 62M92a71j23o72v88á

15. 8. 2016 21:37

Hodně šťastných myšlenek, Milá :-)R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 1119
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 414x
mám ráda staré stromy, jabloně, višně, ptačí klábosení,

mám ráda květiny, čerstvé i uschlé, stolistou růži, ladoňky, třezalku, mateřídoušku, louku plnou bodláků a rdesna,

všechny čtyři období, proměny,

mám ráda les a potoky v něm...

Ale také jsem vystudovala teologii, baví mě kromě výtvarničení, fotografování a zahradničení, filosofie, psychologie, religionistika...

 

https://www.sdb.cz/podporte-nas/#financne