Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Moc pěkné. Mám ráda takové léto bez léta. Barvy evokují horko a to já moc nemusím.

0 0
možnosti
JH

Lidi milí, moc vás zdravím, děkuji za příznivé ohlasy, moc mě povzbudily.

0 0
možnosti
Foto

R^To jsou krásné fotky, Jaru. Jedny z tvých nejlepších.

0 0
možnosti
Foto

Velmi pěkné snímky, to se vidí málokdy. R^

Připomněla jste mi poetiku Josefa Sudka.

Díky.

0 0
možnosti
Foto

myslím, že léto je v normě :-)

0 0
možnosti
OP

Skoro měsíc bez počítače a teď hned vaše kouzla - díky :-)

0 0
možnosti

Pro mě absolutní dokonalost!

Kdo neuvidí, neuvěří.

Tady by opravdu barva byla navíc!

Úžasné, Jaru! Dík......

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS