Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ano, štěstí je naše volba. A taky platí, že nás okolnosti potkávají v ten pravý čas, kdy jsme schopni pochopit co nám chtějí říct. Myslím, že Clemensova kniha se vám nedostala do ruky náhodou. R^

0 0
možnosti

Jarunko, krásná úvaha, krásné fotky!:-)

Držím palce!

0 0
možnosti
Foto

Stačí srážka s blbcem a harmonie je pryč. Snažíte se býti nad věcí, odrážíte ůtok znovu a znovu a nakonec vybuchnete navzdory přesvědčení, že lidská hloupost vás nerozháže.

Štěstí přeje připraveným, tedy když ono má býti naše volba, musíme se připravit, jak čelit vyhroceným situacím.

On po tobě kamenem a ty po něm chlebem, dobré pozitivní rozhodnutí do doby, dokud nepřiletí další šutr. :-)

0 0
možnosti

To jsou životní peripetie každého. Také s tím zápasím a už se to učím pouštět. Život je řada přítomných okamžiků, srážka s blbem trvá jen chvíli, pak to vydýchám. Štěstí není stav blaženosti, ale celkový pohled na události, smysl, humor, klid a i přijetí všeho složitého a trpkého - řekla bych.

Mějte se fajn a díky.

0 0
možnosti

Moc vás zdravím, omlouvám se, že dnes jen lakonicky, a děkuji za vaše příspěvky. Omlouvám se, že se k nim tentokrát více nevyjádřím.

0 0
možnosti
Foto

Díky, paní Jarmilo, za "sváteční slovo...V Máte pravdu, člověk by měl šířit kolem sebe dobro v každé situaci. (A vytvořit si vlastní mikrosvět dobra?) To, co se ale dnes děje ve světě člověka drtí... Mám strach o budoucnost našich dětí - a dalších potomků... Ti, co dnes vládnou (ve světě) se nechovají rozumně... Rv;-(

0 0
možnosti

I72v71a59n 87J88i59r93e53š

20. 7. 2016 5:52

Díky za hezký článek a pozitivní energii, kterou mi nadělil. Závěry souhlasí s mými pozorováními a zkušenostmi.

0 0
možnosti
Foto

J78a69n85a 60M92a70j92o98v92á

19. 7. 2016 20:09

Nechat vyhladovět zlo...geniální...tak lidské...VR^

3 0
možnosti

Nojono, můj kamarád mluvíval na pohřbech a potvrdil mi jednu věc - jsou lidé, kterým se daří, na co sáhnou a jsou tací, kterým se všechno v životě rozpadá. A já jsem si jista, že všichni dělali maximum pro to, aby byli šťastní a spokojení, jenže...

0 0
možnosti
  • Počet článků 1119
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 414x
mám ráda staré stromy, jabloně, višně, ptačí klábosení,

mám ráda květiny, čerstvé i uschlé, stolistou růži, ladoňky, třezalku, mateřídoušku, louku plnou bodláků a rdesna,

všechny čtyři období, proměny,

mám ráda les a potoky v něm...

Ale také jsem vystudovala teologii, baví mě kromě výtvarničení, fotografování a zahradničení, filosofie, psychologie, religionistika...

 

https://www.sdb.cz/podporte-nas/#financne