Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jaru to je fajn, že jsi to napsala. Vždycky mě potěší, když se někde děje něco tak pěkného kulturního.

Tak hlavně ať vyjde počasí, a to těšení se naplní co nejvíc.

0 0
možnosti
JH

Krásné dobré ráno, Maru. Je velmi potěšující, když někdo něco s nadšením připravuje. Proto je takto podporuji..V Děkuji za přání.

1 0
možnosti
Foto

Nezajdem...je to daleko. Ale díky za pozvánku a moc si to tam užijte. To bublání. Tu nakažlivost.

0 0
možnosti
JH

Díky!

Blog jsem psala jako podporu.

1 0
možnosti
  • Počet článků 1119
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 414x
mám ráda staré stromy, jabloně, višně, ptačí klábosení,

mám ráda květiny, čerstvé i uschlé, stolistou růži, ladoňky, třezalku, mateřídoušku, louku plnou bodláků a rdesna,

všechny čtyři období, proměny,

mám ráda les a potoky v něm...

Ale také jsem vystudovala teologii, baví mě kromě výtvarničení, fotografování a zahradničení, filosofie, psychologie, religionistika...

 

https://www.sdb.cz/podporte-nas/#financne