Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JH

Děkuji moc, dnes trochu zápasím, tak mě, prosím, omluvte.

1 0
možnosti
Foto

R^Hezké hraní se světlem:-)

1 0
možnosti

Jaru, máš opravdu krásné vidění světa!

Moc hezký blog!:-)

1 0
možnosti

Hele ... to je spousta nádherných fotek ... chtěl jsem Ti sem vypsat ty nejlepší, ale těch fotek je na mne strašně moc ... zapamatoval jsem si jen ty ze začátku ... 2, 3, 4 ... moc se mi líbí ta nad kosem ... ale v podstatě téměř u každé mě něco zaujalo ... něco jsem našel ... zadíval jsem se ... přemýšlel ... .-))

.

R^

1 0
možnosti
MJ

Jarmilo, ty Vaše fotky jsou takové mámení, pábení... u té čtvrté jsem myslela, že jsem v Provence... moc pěkné!R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 1119
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 414x
mám ráda staré stromy, jabloně, višně, ptačí klábosení,

mám ráda květiny, čerstvé i uschlé, stolistou růži, ladoňky, třezalku, mateřídoušku, louku plnou bodláků a rdesna,

všechny čtyři období, proměny,

mám ráda les a potoky v něm...

Ale také jsem vystudovala teologii, baví mě kromě výtvarničení, fotografování a zahradničení, filosofie, psychologie, religionistika...

 

https://www.sdb.cz/podporte-nas/#financne