Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JT

R^souhlasím jako chlap! Byť orientace na tu "citovou" hemisféru, na srdce a na duši je u nás moc těžká. Asi mám štěstí, nemusel jsem kvůli tomu být nemocen, avšak život mi na vlásku párkrát visel. A to je také hezký důvod k zamyšlení. Hezký článek, děkuji.

1 0
možnosti
JH

Díky za chlapský příspěvek. Náš syn říkával: city-sci fi.

Jinak máte štěstí, že vlásek máte pevný...

Pěkný den a v klidu, přeji...

2 0
možnosti
JH

Také vás zdravím, ať jste zdrávy! A děkuji!

1 0
možnosti
Foto

R^Je kouzelné, jak všechno souvisí se vším... Jeden maličký problém dokáže rozbít celé tělo... A přijít na to, to je opravdu umění. Udělat krok dozadu a podívat se na celek, to se na školách neučí...

2 0
možnosti
DS

Krásné a povznášející... Jar-lét-života-milko V

2 0
možnosti

Jarunko, moc pěkně napsané. Je to moudré, pravdivé, nádherné a burcující.

Velký dík, a srdíčko!:-)

2 0
možnosti
JR

J29a22r27a 13R72a76n64k

27. 6. 2016 23:44

R^Krasne.....dodala bych pouze, ze uz davno neplati ve zdravem tele - zdravy duch.....a nicit si ho sportem:-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 1119
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 414x
mám ráda staré stromy, jabloně, višně, ptačí klábosení,

mám ráda květiny, čerstvé i uschlé, stolistou růži, ladoňky, třezalku, mateřídoušku, louku plnou bodláků a rdesna,

všechny čtyři období, proměny,

mám ráda les a potoky v něm...

Ale také jsem vystudovala teologii, baví mě kromě výtvarničení, fotografování a zahradničení, filosofie, psychologie, religionistika...

 

https://www.sdb.cz/podporte-nas/#financne